“Supernajs!! ”

Kök: Polskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Hela familjen älskade det här stället. Fantastisk mat och atmosfär. Bra service och inga långa väntetider.

Tack Jens Ä

Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Verkligen gott, stora portioner som lätt räcker till. Nu är vi tre proppmätta som landar på hotellet. Absolut prisvärt.

Tack Dennis L
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Ett litet ställe med underbar atmosfär. Tyvärr var det helt fullt så vi fick aldrig tillfälle att prova deras mat kommer absolut tillbaks om tillfälle ges.

Tack 949fridaa
Omdömet skrevs 26 april 2017

En väldigt liten och trång resturang men gud så god mat.
Vill man verkligen ha den bästa polsk husmanskost ska man ta sig hit. Bättre kan man inte få!
Värt och veta är att portionerna är VÄLDIGT stora.

Datum för besöket: mars 2017
Tack davidbQ1146FN
Omdömet skrevs 30 september 2016 från mobil enhet

Bästa Bigos och piroger jag har ätit. Hemtrevlig varm känsla och underbar personal! Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: september 2016
Tack 747monicae

Resenärer som tittade på KURNA CHATA tittade också på

Swinoujscie, Western Pomerania Province

Besökt KURNA CHATA? Berätta vad du tyckte!