“Vacker utsikt och vänligt bemötande”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

JonasUddm ...
Höör, Sverige
2 omdömen
“Vacker utsikt och vänligt bemötande”
Omdömet skrevs 27 oktober 2016 för en vistelse i oktober 2016

Vi bodde 3 nätter i ett litet hus i anslutning till det större huset. Lägenheten hade egen dusch och toalett och var i etage, dvs ett litet sovrum en trappa upp. Lägenheten hade eget kök.
Det vi framförallt gillade var utsikten. Vi blev vänligt bemötta. Agriturismo innebär att huset ligger på landet och i detta fall var det en grusväg de sista 2 km till huset.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Utsikten
Gillade minst: Grusvägen dit
Resegrupp: Med partner
Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera