“Underbart läge”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 1 Skribent
3 omdömen
“Underbart läge”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i juli 2018

Lägenheten/rummet ligger mitt i Notos gamla stan. Utsikten från takterrassen är fantastisk och rummen känns fräscha. Kontakten med ägaren fungerade väldigt bra även om han inte var på plats och han svarade snabbt på de frågor vi hade och gav bra tips på restauranger. Trots det centrala läget så hördes knappt nånting in på rummen kvällstid. Enda negativa är risken att det är uppbokat nästa gång vi är i Noto om de fortsätter så här bra

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera