“Dåligt mat och ingen service”
Omdöme om Retro Gusto

Retro Gusto
Rankad som nr 16 av 153 Restauranger i Otranto
Omdömet skrevs 4 november 2016

Vi läste på Tripadvisor och fick även tips på andra ställen. När vi kom dit var det inga andra gäster där men vi valde att äta där ändå på grunda av alla rekommendationer.
Vi åt både förrätt och varmrätt, och som exempel så fick vi tomater på en tallrik när vi beställde en tomatsallad till varmrätten. Som avslutning fick vi gå ut och leta efter vår servitör för att få¨betala, då han satt och pratade med sina kompisar istället för att serva sina kunder.Dessutom var det det dyraste stället vi åt på i Otranto.

Tack Mats S

Omdömet skrevs 16 juli 2016 från mobil enhet

Helt okej, men inget speciellt. Fanns inte husets röda och vi fick ett huset vitt vin istället som var ganska gräsligt... Men å andra sidan vet man ju inte hur husets röda var heller. Skulle inte besöka igen.

Tack Ingoinga
Omdömet skrevs 23 juli 2015 från mobil enhet

Fick in tonfisk-tartar med kiwi som var helt himmelsk, och friterade zucchiniblommor med räkor till förrätt, magiskt gott! Sen var den ena pastarätten vi fick in (svarta pastaknyten fyllda med havsabborre med grillad bläckfisk och tomat) jättegod men den andra (papardelle med saffran och räkor) lite för torr och med lite för lite räkor.

Tack Mikael G
Omdömet skrevs 14 juli 2015

God syditaliensk mat, vällagat och bra prisnivå. Lokalen ser kanske inte så inbjudande ut men maten är riktigt bra. Fantastiska fiskrätter och bra rekommendationer på vin. Mycket trevlig och vänlig personal.

Tack gevigo
Omdömet skrevs 14 augusti 2012

Bra mat tillagad på ett spännande och innovativt sätt. Man tar Italienska traditionella recept och sätter en egen touch/twist på dem. Vi åt på 5 olika ställen i Otranto och denna restaurang var bäst! Ser inte ut som en mysig restaurang på utsidan men maten väger upp allt!

• Atmosfär
Tack Erneljung

Resenärer som tittade på Retro Gusto tittade också på

Otranto, Province of Lecce

Besökt Retro Gusto? Berätta vad du tyckte!