“Dyrt”

Il Cantico dei Cantici
Rankad som nr 32 av 156 Restauranger i Otranto
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 17 oktober 2016

Det erbjöds lokala specialiteter. Vi beställde två olika. Ingen höjdare men heller inte dåligt. Maten var inte värd priset. Restaurangens läge är bra inne i gamla staden.

Tack Lars N

Omdömet skrevs 28 mars 2015 från mobil enhet

Vi var de enda gästerna, vilket kanske var typiskt för tidpunkten. Rushen börjar normalt i påskveckan och framöver. Men vi blev fantastiskt väl omhändertagna av familjen och vänner till familjen. Fantastisk mat, vällagad snyggt presenterad och med en ständigt deltagande service av de unga männen i familjen. Lokala viner och naturligtvis fiskeätter rakt igenom. Vi satt utomhus med gasolvärmare, restaurangen har endast två bord inomhus. Rekommenderas varmt!

Tack rolfbaum
Omdömet skrevs 8 juli 2014

Vi hade en trevlig lunch med en mycket bra service och mat.Matsedeln ändras varje dag beroende på morgonens fiskfångst.

Tack Anna G
Omdömet skrevs 3 juni 2014

I en stad med många valmöjligheter, vi var mycket nöjda vi valde Il Cantico för en lång, lat lunch ute på terrassen. Servicen var mycket bra med tillräckligt med engelska för att hjälpa oss utlänningar, och valet av rätter var utmärkt. Vi var mycket nöjda med den färska pasta samt fisk och skaldjuren som uppenbarligen var nyfångade. Priserna var genomsnittliga för området.
Otranto ligger vid det vackra Adriatiska havet och restaurangen ligger i centrum av staden nära hamnen. Det är också en bit från området med tingel-tangelförsäljningen.
Vi var här på en söndag som uppenbarligen är familj dag och många familjer var här, men ljudnivån var inte ett problem. Allt som allt vi njöt av miljön, maten, atmosfären och priset.

Tack planner10
Omdömet skrevs 8 april 2014 från mobil enhet

Hej mitt namn är Anjum och jag bor i Tyskland. Jag var i Otranto den 24 mars. Jag har ätit från Cantico dei cantici. Var mycket god. Det var verkligen en ny upplevelse. Jag gillar Cantico dei cantici den trevliga personalen , den vällagade maten och det vackra läget. Vi ses snart igen. Hälsningar

Tack anjummaher73
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.de. Visa original

Resenärer som tittade på Il Cantico dei Cantici tittade också på

Otranto, Province of Lecce

Besökt Il Cantico dei Cantici? Berätta vad du tyckte!