“Underbart hus nära flera mysiga städer”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Linda S
1 omdöme
“Underbart hus nära flera mysiga städer”
Omdömet skrevs 14 augusti 2017 för en vistelse i juni 2017

Vår familj på 6 personer bodde 2 veckor i detta underbara hus. Huset ligger på landet mitt bland olivträden ca 10 minuter med bil från Cisternino.
Fina sovrum och bra med 3 duschar och toaletter.
Bra utrustat kök, saknade dock en diskmaskin.
Nära till mindre affär som har det mesta inkl chark.
Mycket fin saltvattenpool!
Trevligt stort matbord både ute och inne. Utekök med grillplats finns i anslutning till huset.
Ca 30 min med bil till havet. Ca 45 min med bil från Brindisi AirPort.
Allt fungerar mycket fint med värdinnan Maria Grazia som lämnar ut nycklarna och poolen rengörs varannan dag.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 30 2017
Linda,
thank you very much for this review. It shows all your appreciation for this house for the second times.
I hope to see your next year in Puglia!!
Chris8869
Zürich, Schweiz
1 omdöme
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i juni 2018

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 12 2018
Grazie Christoph.
You have kept the house in a very well manner.
Thank you for coming
Maria Grazia
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera