“Mysig och trevlig trulli i hjärtat av Valle ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 1 Skribent
3 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Mysig och trevlig trulli i hjärtat av Valle d'Itria”
Omdömet skrevs 7 juli 2018 för en vistelse i maj 2018

Fullt modern trulli med litet kök, WiFi, TV, WC och dusch, som ligger vid en liten gård mitt i en ekdunge. På gården fanns höns, getter, åsna, häst och katter. Trullin var mysig, snygg och ren. Värdparet var mycket omtänksamma och trevliga samt måna om att gästerna skulle ha det bra och trivas. De hade lämnat frukter och ägg i kylskåpet, samt kaffebröd på bordet när vi kom.
De små städerna Martina Franca, Cisternino och Locorotondo ligger i närheten. Lite längre bort finns Ostunia, Grotte Castellano, Monopoli och andra besöksmål. Det går också lätt att nå Bari, Brindisi och Lecce för dagsutflykter.
Vi kan verkligen rekommendera denna trulli med sitt trevliga värdpar.

aug 3 2018
We thank you so much for the nice words written for us. We always try to make the guest feel good and relax, between the green of the grove and the beauty of the trulli.
Mena C
Province of Salerno, Italien
Nivå 2 Skribent
8 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 5 april 2018 för en vistelse i april 2018

apr 17 2018
Vi ringraziamo per aver speso delle meravigliose parole per noi, siamo felici di avervi fatto passare una bella vacanza. Cerchiamo sempre di dare il meglio per i nostri ospiti, sperando di rivederli.
Anna F
Nivå 5 Skribent
58 omdömen
16 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 34 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 31 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Din ålder 35-49
sep 7 2017
Restiamo senza parole per queste parole! Parole che arrivano direttamente al cuore e lo riscaldano dolcemente. Abbiamo sempre cercato di far sentire a casa i nostri ospiti e creare un clima familiare, nel quale essere presenti per qualsiasi dubbio o problema, ma allo stesso tempo indiscreti per dar modo agli ospiti di godersi la propria vacanza. Siamo felicissimi di avervi conosciuto, e dei grandi gesti che avete fatto nei nostri confronti. Tutto questo ci fa capire che probabilmente stiamo riuscendo a portare avanti i nostri obiettivi.
Alla prossima!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera