“Stor meny, helt ok mat”
Omdöme om Steakhouse

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Steakhouse
Rankad som nr 1 av 8 Restauranger i Wittstock
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi var 8 personer en långfredag kväll. Vi fick ett bord trots mycket gäster. Dricka fick vi beställa direkt. Menyn är gigantisk med massa val. Både pizzor och kötträtter var riktigt bra. Men mexikanska rätterna kan ni hoppa över. Vi fick vänta rätt länge på maten, men notan slutade på 1200:-, så det var helt ok

Tack petraakren

Omdömet skrevs 11 januari 2018

Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Omdömet skrevs 15 december 2016

Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Steakhouse tittade också på

Wittstock, Brandenburg

Besökt Steakhouse? Berätta vad du tyckte!