Travelocity
eDreams
Orbitz.com
FindHotel
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Väldigt trevligt ställe att vila ut på och ladda ny energi, vi besökte den fina spa avdelningen dagligen och njöt av alla olika bastu sorter som fanns och det varma (32 gradiga) vattnet i poolerna.
Reste 2 vuxna och ett barn 9år.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack micken2016
Omdömet skrevs 12 november 2018

Toad-ei midagi erilist,aga puhas ja ruumi piisavalt.Spa-vesi väga soe basseinides,erinevad saunad igale maitseleÕhtusöök-valisime buffe...olime perega ja sobis vöikse lapsega paremini see variant. Liha ülihea,elukaaslasele meeldis väga brownie kook.Lastemängutuba-alla kahese lapsega ok,aga suurematele juba igav,sest puudusid ala nukud v autod mis neid huvitada võiks. Uhke nukumaja oli küll.Hotell asus mere ääres....mõnus männialune ja merekohin. Jäime väga rahule,ja plaanime tagasi tulla.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Liisi M
Omdömet skrevs 1 november 2018

Hestia vilka tagit över anläggningen har lyckats bra med interiören av hotellrummen och det är verkligen trevligt att vistas i rummen och i hela SPA-anläggningen ! Stället kan verkligen rekommenderas !

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Erling G
Omdömet skrevs 8 juni 2018

Vacker plats, vänligt bemötande, god mat. Bastuna och spaet uppskattades av min grupp, särskilt saltbastun. Fotmassagen var skön. Under planeringen av resan upplevde jag ett mycket gott bemötande och alla våra önskemål tillgodeseddes, trots att vår grupp åldersfördelning gick från 1 till 91 år.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack annikalluther
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Laulasmaa SPA ligger vid havet med flera olika hotellbyggnader. Vi bodde i huvudbyggnaden.

Receptionen och entrén känns verkligen som att gå tjugo år tillbaka, men väl på rummet känns allt modernt. Vi hade ett familjerum som var bra storlek.

Vi utnyttjade badhuset som hänger ihop med hotellet. Lagom stort, fräscht och modernt.

Spat var ok, inte så mysigt, men rejäla behandlingar.

Ojämn kvalitet på personalen. Vissa var mycket hjälpsamma, andra inte. Ett exempel på det senare... -Kan jag få salt, tack? -Du kan ta det själv, det står där borta.

Det bästa med hotellet är maten! Vi åt utmärkt mat på balkongen på övervåningen. Moderna smaker, fint presenterat och hög nivå. Även frukosten var väldigt småskaligt och personligt presenterat.

Vi kommer absolut åka tillbaka!

Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack Gustav M