Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Här bodde vi en natt vi på vår resa. Vi fick ett rum med balkong och utsikt över havet och en fantastisk solnedgång.
Sängen var ok. En bred dubbelsäng med ett täcke (alltid ett problem för oss med bara ett täcke) men annars en skön säng. Rummet i övrigt var som ett ordinärt hotellrum, varken mer eller mindre.

Det fanns också spa på hotellet och man kunde boka in sig på olika utflykter på ön. Något vi inte gjorde.

Frukost fick man i en närliggande stor och opersonlig byggnad. Men det var en helt ok hotellfrukost.

Utanför hotellet finns en vacker park med mängder av olika växter. Går man genom parken kommer man ner till havet och en fin liten badstrand där det finns solstolar och parasoll att hyra.

1  Tack SveaRes
KresoCo, Manager på Hotel Amor, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Dear SveaRes,

Thanks for being our guest. Consider to stay for longer next time. :)

All the best & warm greetings from Supetar,

Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Vi fick ett fint rum på första våningen med balkong med utsikt över havet och solnedgången. Vackert!
Rummet är välstädat och fräscht men inget utöver det vanliga.
Det finns en takterrass till hotellet som tyvärr var alldeles mörklagd när vi var där. Runt hotellet finns en fin trädgård med mängder av olika växter. En fin promenadväg genom trädgården leder ner till havet och badet.

Det finns också bra parkering till bilar i närheten av hotellet.

Frukosten serverades i en närliggande byggnad och påminde mest om en skolmatsal. Verkligen inget utöver det vanligaste.

Tack SveaReser

Dear SveaReser,

Thanks for your review and thank you for being our guest.

Have a great rest of the year. ☼☼☼

Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Ett bra hotell, rent o snyggt. Bra frukost med stort utbud, frukosten känns som en lunchbuffé. Utsikten från balkongen var sådär. Sängarna var sköna man sov gott. Havet o badet var nära, stenstränder finns även en långgrund sandstrand. Hotellet har en takterrass som vi var ensamma att utnyttja kändes det som. Fin utsikt.

Tack Oliven68

Dear Oliven68,

Thanks for your nice and warm words. We are glad you liked your holiday in Supetar.

Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Det här hotellet var perfekt i början än Juni veckan före högsäsongen började. Deras område var som att bo i en potatisgratäng för det var en trädgård full med rosmarin som doftade. Samt lavendel. Personalen var mycket bra (alla).
Rummet vi hade var perfekt. Många misär att det finns en takterrass med en fin solnedgång. Till sist
så var maten och servicen i matsalen perfekt. Längtar till backa.

Tack Kennerth_1

Dear kennerths,

Thanks for your great rating. Summer 2018 knocks on the door, come and visit us again. :) ☼

Omdömet skrevs 24 maj 2017 från mobil enhet

Hotellet har den bäste läge i Supetar . Nära stranden och på utkanten av centrum .
Lugnt hotel med bra rum !
Men Maten var inte det bäste på hotellet och vissa personal var inte bra på att leverera bra servis!

Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
Tack TonyI516

Dear Tony I,

Thanks for your review. Our employees are trying to their best to be at your service, nevertheless, we will take your remark into consideration.

Have a great rest of the year. :)