“Allt kretsar kring smakupplevelser ”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Kretsloppshuset bjuder på en fantastisk miljö med kreativa och funktionella inredningslösningar. Också i köket är man kreativ och maten som serveras är en fröjd för både öga och gom! T o m de egenkomponerade dryckerna är fantastiska! Detta i kombination med en trevlig, lyhörd och serviceminded personal ger naturligtvis toppbetyg!

Datum för besöket: september 2020
Tack S872UApeterg

Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Kan helt klart rekommendera Kretsloppshuset till alla. Så mysigt och så fantastisk god vegetarisk mat! Åt rödbetspaj och fick en väl tilltagen portion. Pga vädret åt vi inomhus där man på nedervåningen sitter som i ett växthus med bl.a. vindruvor hängandes från vinrankor i taket. Ett kanonställe!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack AsaH652
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Fick tips om detta ställe. Maten håller toppklass. Allt är producerat enl ekologiska principer och supergott! En pärla.
Lugnt mysigt läge endast 1 km från E14.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Fritjofff
Omdömet skrevs 11 februari 2020

Jätte god mat och fika. Ett trevligt ställe och snäll personal. Alltså ett perfekt ställe för lunch!

Datum för besöket: februari 2020
Tack jonnap723
Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Fikapaus bjöd på goda saker Fin personal tyckte dock att kaffet inte smakade bra men det kan ju bero på mig oxå. Fin miljö och lunch buffé såg väldigt god ut hade velat äta men mest sugen på fika just vid tiden. Härlig trädgård och butik.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack elisabethr774

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!