“Fantastiskt ställe för alla tillfällen”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 11 februari 2020

Jätte god mat och fika. Ett trevligt ställe och snäll personal. Alltså ett perfekt ställe för lunch!

Datum för besöket: februari 2020
Tack jonnap723

Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Fikapaus bjöd på goda saker Fin personal tyckte dock att kaffet inte smakade bra men det kan ju bero på mig oxå. Fin miljö och lunch buffé såg väldigt god ut hade velat äta men mest sugen på fika just vid tiden. Härlig trädgård och butik.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack elisabethr774
Omdömet skrevs 15 augusti 2019

God mat på fina ekologiska råvaror att äta och en trevlig miljö att koppla av i. Möjlighet att köpa med sig en rad olika miljömärkta produkter eller strosa lite i omgivningarna innan man reser vidare

Datum för besöket: juli 2019
Tack stefanss232
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Ett mysigt fik beläget i Mörsil, stanna till här påväg till Åre. Eller, varför inte göra en dagsutflykt med familjen?

Verkligen värt ert besök! Gott fika och fräsch och god lunch.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 506fridat
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe, men jösses vad dyrt. 96kr för 2 pannkakor till barnen är över min bristningsgräns även om de är gjorda från grunden. Tyvärr gör det att vi inte kommer åka hit igen.

Datum för besöket: juli 2019
Tack helenas225

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!