“Trevlig ställe för ett matstopp”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 15 augusti 2019

God mat på fina ekologiska råvaror att äta och en trevlig miljö att koppla av i. Möjlighet att köpa med sig en rad olika miljömärkta produkter eller strosa lite i omgivningarna innan man reser vidare

Tack stefanss232

Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Ett mysigt fik beläget i Mörsil, stanna till här påväg till Åre. Eller, varför inte göra en dagsutflykt med familjen?

Verkligen värt ert besök! Gott fika och fräsch och god lunch.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 506fridat
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe, men jösses vad dyrt. 96kr för 2 pannkakor till barnen är över min bristningsgräns även om de är gjorda från grunden. Tyvärr gör det att vi inte kommer åka hit igen.

Tack helenas225
Omdömet skrevs 9 juli 2019

Tog en fika när jag passerade förbi under min pilgrimsvandring längs S:t Olavsleden. En oas i Jämtland helt enkelt! Jag fikade och köpte dessutom med mig en smörgås till kvällsmat. Båda två var en njutning. Att dessutom kunna sitta utomhus i en sådan fin trädgård var en lisa för både kropp och själ. Butiken var också fin och innehöll många intressanta produkter men då jag inte ville bära med mig mer än det jag hade så köpte jag inget. Natten innan bodde jag hos en familj i Alsen som levererade potatis till Kretsloppshuset. Extra plus för tanken bakom hela Kretsloppshuset - ekologiskt, närodlat och fantastiskt gott!

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack 75binagj
Omdömet skrevs 5 juli 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe och maten var jättegod, om än i dyrare laget! Vi hittade även saker att shoppa i den lilla butiken. Kan varmt rekommendera.

Tack jonathanhW8514BE

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!