“Mycket dyrt”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe, men jösses vad dyrt. 96kr för 2 pannkakor till barnen är över min bristningsgräns även om de är gjorda från grunden. Tyvärr gör det att vi inte kommer åka hit igen.

Datum för besöket: juli 2019
Tack helenas225

Omdömet skrevs 9 juli 2019

Tog en fika när jag passerade förbi under min pilgrimsvandring längs S:t Olavsleden. En oas i Jämtland helt enkelt! Jag fikade och köpte dessutom med mig en smörgås till kvällsmat. Båda två var en njutning. Att dessutom kunna sitta utomhus i en sådan fin trädgård var en lisa för både kropp och själ. Butiken var också fin och innehöll många intressanta produkter men då jag inte ville bära med mig mer än det jag hade så köpte jag inget. Natten innan bodde jag hos en familj i Alsen som levererade potatis till Kretsloppshuset. Extra plus för tanken bakom hela Kretsloppshuset - ekologiskt, närodlat och fantastiskt gott!

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack 75binagj
Omdömet skrevs 5 juli 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe och maten var jättegod, om än i dyrare laget! Vi hittade även saker att shoppa i den lilla butiken. Kan varmt rekommendera.

Datum för besöket: juli 2019
Tack jonathanhW8514BE
Omdömet skrevs 20 april 2019 från mobil enhet

Stannade för lunch. Mysigt ställe. God buffé storlek mindre, allt väldigt vällagad och smakfullt, missa inte det hembakade brödet. Dock ga
begränsat matutbud utöver buffén. Mysiga sittplatser i ett växthus, i dag var det dock väldigt varmt ute så det blev tillslut för varmt att sitta kvar inne så vi tog kaffet med oss ut vilket också var mysigt. Något dyrt kan jag tycka. Men vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: april 2019
Tack Helena L
Omdömet skrevs 8 april 2019 från mobil enhet

Avnjöt en måltid som var mycket välsmakande. Samtidigt vacker att se på. Gemytligt inne och blötsnö ute. Butiken välfylld och trevlig.

Datum för besöket: april 2019
Tack 518beritn

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.