“God mat!”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 5 juli 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe och maten var jättegod, om än i dyrare laget! Vi hittade även saker att shoppa i den lilla butiken. Kan varmt rekommendera.

Datum för besöket: juli 2019
Tack jonathanhW8514BE

Omdömet skrevs 20 april 2019 från mobil enhet

Stannade för lunch. Mysigt ställe. God buffé storlek mindre, allt väldigt vällagad och smakfullt, missa inte det hembakade brödet. Dock ga
begränsat matutbud utöver buffén. Mysiga sittplatser i ett växthus, i dag var det dock väldigt varmt ute så det blev tillslut för varmt att sitta kvar inne så vi tog kaffet med oss ut vilket också var mysigt. Något dyrt kan jag tycka. Men vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: april 2019
Tack Helena L
Omdömet skrevs 8 april 2019 från mobil enhet

Avnjöt en måltid som var mycket välsmakande. Samtidigt vacker att se på. Gemytligt inne och blötsnö ute. Butiken välfylld och trevlig.

Datum för besöket: april 2019
Tack 518beritn
Omdömet skrevs 3 mars 2019 från mobil enhet

Det här stället måste man bara besöka om man är i Åre eller Duved. Ett jättestort luftigt växthus med medelhavs känsla och mat i toppklass. Allt hemlagat och ekologiskt. Även värsta hamburger fans blir frälsta, garanterat!
Enda nackdelen bara öppet 11-16

Datum för besöket: mars 2019
Tack Josef M
Omdömet skrevs 13 augusti 2018

En oas i Mörsil! Mycket mat och fikabröd, trevlig personal och harmonisk bakgrundsmusik. Inspirerande och härligt oavsett om man sitter inne eller ute. Dock värt att veta om att menyn är begränsad ut i fall man har mycket kräsna personer med i sällskapet. För barnen finns pannkakor. På återseende Kretsloppshuset.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Annika H

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.