“Perfekt lunchutflykt”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket charmigt och trevligt lunch/cafe’ trädgård och butik
Engagerad personal som också kom runt bland oss besökare och pratade om Kretsloppshuset.
Supergod lunchbuffé med soppa, ljuvligt bröd, sallader, varmrätt och kaffe för 185:-
Vi flyttade runt lite i trädgården pga av värmen, härligt!
En massa olika växter och fina höns att spana in. Passar alla åldrar❤️

Tack Madeleine D

Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Är helnöjd med fikastoppet jag gjorde på Kretsloppshuset när jag hade vägarna förbi. Mysigt ställe med fin butik och god mat i en härlig miljö. Beställde en foccaccia med laxröra som var kanongod. Stället gav en bra uppladdning inför en längre bilresa. Här stannar jag gärna till fler gånger.

Tack PennyJennny
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Vi åkte till detta ställe för att luncha. Smörgåsen var supergod, tyvärr lite torrt bröd men mycket röra. Jättegoda teer. Sällskapet åt pannkakor samt buffe som också var bra. Jättefin miljö!!

Tack Erika S
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Litet utbud men vällagade rätter. Härlig miljö både inte och ute. Ett utmärkt ställe att äta lunch på.

Tack Tomas Å
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Gjorde ett stopp från Åre. Mycket mysigt och bra cafe och restaurang med mycket vego, fikabröd o kaffe i växthusmiljö. Missa inte denna pärla.

Tack Danne5701

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Järpen, Jämtlands län

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!