“God mat i härlig miljö”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Är helnöjd med fikastoppet jag gjorde på Kretsloppshuset när jag hade vägarna förbi. Mysigt ställe med fin butik och god mat i en härlig miljö. Beställde en foccaccia med laxröra som var kanongod. Stället gav en bra uppladdning inför en längre bilresa. Här stannar jag gärna till fler gånger.

Tack PennyJennny

Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Vi åkte till detta ställe för att luncha. Smörgåsen var supergod, tyvärr lite torrt bröd men mycket röra. Jättegoda teer. Sällskapet åt pannkakor samt buffe som också var bra. Jättefin miljö!!

Tack Erika S
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Litet utbud men vällagade rätter. Härlig miljö både inte och ute. Ett utmärkt ställe att äta lunch på.

Tack Tomas Å
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Gjorde ett stopp från Åre. Mycket mysigt och bra cafe och restaurang med mycket vego, fikabröd o kaffe i växthusmiljö. Missa inte denna pärla.

Tack Danne5701
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Det brukar vara väldigt bra mat här, om än något dyr. Men den här gången blev vi besvikna. Morotssoppan var överkryddad och i princip oätlig pga stark ingefärs- och chilismak. Efter ett tag rörde de i någon form av kokoskräm för att mildra smaken. Dessutom var det en tydlig underton av linser, vilket serverades tidigare under dagen. Man kan undra om de bara hällt den nya soppan i resterna efter den gamla, i så fall helt oacceptabelt av allergiskäl.
Mitt sällskap fick vänta orimligt länge på sin foccacia, de hade glömt hennes order.

Tack Daniel G

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Järpen, Jämtlands län

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!