“God lunch”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Litet utbud men vällagade rätter. Härlig miljö både inte och ute. Ett utmärkt ställe att äta lunch på.

Tack Tomas Å

Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Gjorde ett stopp från Åre. Mycket mysigt och bra cafe och restaurang med mycket vego, fikabröd o kaffe i växthusmiljö. Missa inte denna pärla.

Tack Danne5701
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Det brukar vara väldigt bra mat här, om än något dyr. Men den här gången blev vi besvikna. Morotssoppan var överkryddad och i princip oätlig pga stark ingefärs- och chilismak. Efter ett tag rörde de i någon form av kokoskräm för att mildra smaken. Dessutom var det en tydlig underton av linser, vilket serverades tidigare under dagen. Man kan undra om de bara hällt den nya soppan i resterna efter den gamla, i så fall helt oacceptabelt av allergiskäl.
Mitt sällskap fick vänta orimligt länge på sin foccacia, de hade glömt hennes order.

Tack Daniel G
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt härlig och lugn miljö för fika eller lunch. Ekologiska bakverk och buffé samt en liten butik. Vid fint väder kan man med fördel sitta ute i trädgården.

2  Tack e_m_m_a_s_t_i_n_a
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk miljö och jättegod lunchbuffé med härlig meditativ musik i bakgrunden. Underbar personal med vänligt bemötande.

Tack perserud

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Järpen, Jämtlands län

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!