“Dyr lunch”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Det brukar vara väldigt bra mat här, om än något dyr. Men den här gången blev vi besvikna. Morotssoppan var överkryddad och i princip oätlig pga stark ingefärs- och chilismak. Efter ett tag rörde de i någon form av kokoskräm för att mildra smaken. Dessutom var det en tydlig underton av linser, vilket serverades tidigare under dagen. Man kan undra om de bara hällt den nya soppan i resterna efter den gamla, i så fall helt oacceptabelt av allergiskäl.
Mitt sällskap fick vänta orimligt länge på sin foccacia, de hade glömt hennes order.

Tack Daniel G

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt härlig och lugn miljö för fika eller lunch. Ekologiska bakverk och buffé samt en liten butik. Vid fint väder kan man med fördel sitta ute i trädgården.

2  Tack e_m_m_a_s_t_i_n_a
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk miljö och jättegod lunchbuffé med härlig meditativ musik i bakgrunden. Underbar personal med vänligt bemötande.

Tack perserud
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Vi hade tagit en promenad på Åreskutan och efteråt var vi sugna på en god lunch. Vi valde då Kretsloppshusets lunchbuffé. Fullträff! De vegetariska rätterna var toppen och chiligrytan mycket smakfull. Miljön riktigt mysig för att inte tala om den avkopplande bakgrundsmusiken. Detta ställe rekommenderas varmt.

Tack crameback
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Ett besök på Kretsloppshuset är tradition vid vår Åre vistelse. Fantastisk mat i en underbar miljö. Väl värt ett besök.

Tack zero2008

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Järpen, Jämtlands län

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!