“Härlig miljö!”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt härlig och lugn miljö för fika eller lunch. Ekologiska bakverk och buffé samt en liten butik. Vid fint väder kan man med fördel sitta ute i trädgården.

2  Tack e_m_m_a_s_t_i_n_a

Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Fantastisk miljö och jättegod lunchbuffé med härlig meditativ musik i bakgrunden. Underbar personal med vänligt bemötande.

Tack perserud
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Vi hade tagit en promenad på Åreskutan och efteråt var vi sugna på en god lunch. Vi valde då Kretsloppshusets lunchbuffé. Fullträff! De vegetariska rätterna var toppen och chiligrytan mycket smakfull. Miljön riktigt mysig för att inte tala om den avkopplande bakgrundsmusiken. Detta ställe rekommenderas varmt.

Tack crameback
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Ett besök på Kretsloppshuset är tradition vid vår Åre vistelse. Fantastisk mat i en underbar miljö. Väl värt ett besök.

Tack zero2008
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Inte lätt för allergiker men här försöker dom ordna så det funkar för alla. Anpassar dessutom priset. Tumme upp för det. Jag fick köttfärslimpa och potatis istället för buffé. Gott!

Tack 717johanp

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!