“Härlig lunch”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Vi hade tagit en promenad på Åreskutan och efteråt var vi sugna på en god lunch. Vi valde då Kretsloppshusets lunchbuffé. Fullträff! De vegetariska rätterna var toppen och chiligrytan mycket smakfull. Miljön riktigt mysig för att inte tala om den avkopplande bakgrundsmusiken. Detta ställe rekommenderas varmt.

Tack crameback

Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Ett besök på Kretsloppshuset är tradition vid vår Åre vistelse. Fantastisk mat i en underbar miljö. Väl värt ett besök.

Tack zero2008
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Inte lätt för allergiker men här försöker dom ordna så det funkar för alla. Anpassar dessutom priset. Tumme upp för det. Jag fick köttfärslimpa och potatis istället för buffé. Gott!

Tack Johan P
Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Ett måste om man ska ladda up inför bilresan söderut. Helekologiskt mat i härlig miljö. Vi var tre vuxna och fem barn som pausade och åt oss mätta på en fin buffélunch med ekologisk läsk.

Tack Hans W
Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Ett mysigt och hemtrevlig café med många goda maträtter och även en buffé. Här kan man sitta och njuta av maten och den härliga atmosfären

Tack erikhX7499KC

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Järpen, Jämtlands län

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!