“Lunch”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs februari 25 2017 från mobil enhet

Ett måste om man ska ladda up inför bilresan söderut. Helekologiskt mat i härlig miljö. Vi var tre vuxna och fem barn som pausade och åt oss mätta på en fin buffélunch med ekologisk läsk.

Tack Hans W

Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

Ett mysigt och hemtrevlig café med många goda maträtter och även en buffé. Här kan man sitta och njuta av maten och den härliga atmosfären

Tack Erik H
Omdömet skrevs september 3 2016 från mobil enhet

På väg till eller ifrån Åre, är denna juvel ett måste. Vegetarisk mat i världsklass, lokalproducerat förstås. Deras buffé med himmelska smaker och färger. Då vi varit här många gånger, så är förnyelse av buffén ständig, med nya smaker. Miljön, lugn och färggrann, med en liten butik som säljer fina saker och smaker. Hit måste ni åka.

Tack Jörgen D
Omdömet skrevs augusti 18 2016 från mobil enhet

Alltid rolig att komma till Kretaloppshuset. Jag älskar utbudet finns många goda tårtbitar att välja.
Målet med god mat och elologisk kvälitet uppnås!
Lunchbuffén ser också väldig gott ut och det finns alltid många gäster.
Mysig att sitta i trädgården och kolla i den lilla butiken som finns i anslutningen.

Absolut värd ett besök om man är i närheten. Kommer gärna tillbaka!

Tack AMuell
Omdömet skrevs augusti 12 2016

Är man i Åre eller däromkring,kanske på genomresa är det ett måste att svänga av i Mörsil för att besöka kretsloppshuset. Äta,handla ,titta på allt eller bara njuta och uppleva ett kretslopp.Stanna till och prova på.

Tack 476resvan

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!