“En oas en regnig dag”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs juli 12 2016 från mobil enhet

Underbar miljö med växter o grönska. Tropisk känsla i västjämtlands fjällvärld. Det negativa är priset -dyrt.

Tack Monica L

Omdömet skrevs juli 2 2016 från mobil enhet

Kretsloppshuset är definitivt värt ett besök om du är i Jämtland. Maten är visserligen lite dyr, men väl värd varje krona. Det var alldeles underbart att få avnjuta deras nästan helt vegetariska buffé i det vackra växthuset. Butiken är jättefin och det är svårt att låta bli att handla något, vare sig det är något ekologiskt mathantverk eller någon fin pryl. Personalen är jättetrevlig och otroligt hjälpsam vilket fullbordade upplevelsen.

Tack hannabergstrom
Omdömet skrevs juli 2 2016 från mobil enhet

Vi var på tur mellan Östersund och Åre och tog ett stopp här för att äta mat, vilket visade sig vara väldigt god mat och mycket vegetariskt vilket passade oss. Mysig servering med träd inomhus som växte över borden. Sedan fanns en mysig butik som sålde bra lokala varor med bra värderingar. Detta var en plats som gör världen lite bättre! Stanna till här vettja :)

Tack W-djej
Omdömet skrevs juni 6 2016

Här serveras ekologiska, bakverk, smörgåsar, luncher även middagar. I butiken finns sylt, saft, marmelader, vinäger mm från egen produktion. Butiken har även annat trevligt till försäljning.Ibland finns ägg från egna höns till försäljning. Vacker utemiljö. Väl värt ett besök även om man inte fikar eller äter kan man gå runt och titta på omgivningarna. Om det är barnvänligt vet jag inte, kanske mer intressant för vuxna och lite äldre barn. Trevlig och kunnig personal.

Tack Berit N
Omdömet skrevs april 3 2016 från mobil enhet

En oas längs vägen med så god mat som avnjuts i orangeriet bland träd. Kolla in fiskarna i dammen och ett besök hos hönsen gör att barnen orkar hela vägen till Åre.

Tack Maria K

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!