“En minnesvärd upplevelse ”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs juli 2 2016 från mobil enhet

Vi var på tur mellan Östersund och Åre och tog ett stopp här för att äta mat, vilket visade sig vara väldigt god mat och mycket vegetariskt vilket passade oss. Mysig servering med träd inomhus som växte över borden. Sedan fanns en mysig butik som sålde bra lokala varor med bra värderingar. Detta var en plats som gör världen lite bättre! Stanna till här vettja :)

Tack W-djej

Omdömet skrevs juni 6 2016

Här serveras ekologiska, bakverk, smörgåsar, luncher även middagar. I butiken finns sylt, saft, marmelader, vinäger mm från egen produktion. Butiken har även annat trevligt till försäljning.Ibland finns ägg från egna höns till försäljning. Vacker utemiljö. Väl värt ett besök även om man inte fikar eller äter kan man gå runt och titta på omgivningarna. Om det är barnvänligt vet jag inte, kanske mer intressant för vuxna och lite äldre barn. Trevlig och kunnig personal.

Tack Berit N
Omdömet skrevs april 3 2016 från mobil enhet

En oas längs vägen med så god mat som avnjuts i orangeriet bland träd. Kolla in fiskarna i dammen och ett besök hos hönsen gör att barnen orkar hela vägen till Åre.

Tack Maria K
Omdömet skrevs mars 27 2016 från mobil enhet

Vi åt den vällagade brunchen i den fantastiska vinterträdgården och var väldigt nöjda. Missa inte denna pärla om ni är på väg mellan Åre och Östersund. Ett extra plus till närodlat och ekologiskt.

Tack 1960Anders
Omdömet skrevs februari 28 2016

Jag har varit här tre gånger och jag bara älskar maten och miljön. Smakrik, spännande buffé. Allt har en liten extra knorr. Som t ex apelsinsalladen med kardemumma. Så enkel och så himla god.

Tack 143pia

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!