“Fantastiskt ställe”
Omdöme om Kretsloppshuset

Kretsloppshuset
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Mörsil
Omdömet skrevs april 3 2016 från mobil enhet

En oas längs vägen med så god mat som avnjuts i orangeriet bland träd. Kolla in fiskarna i dammen och ett besök hos hönsen gör att barnen orkar hela vägen till Åre.

Tack Maria K

Omdömet skrevs mars 27 2016 från mobil enhet

Vi åt den vällagade brunchen i den fantastiska vinterträdgården och var väldigt nöjda. Missa inte denna pärla om ni är på väg mellan Åre och Östersund. Ett extra plus till närodlat och ekologiskt.

Tack 1960Anders
Omdömet skrevs februari 28 2016

Jag har varit här tre gånger och jag bara älskar maten och miljön. Smakrik, spännande buffé. Allt har en liten extra knorr. Som t ex apelsinsalladen med kardemumma. Så enkel och så himla god.

Tack 143pia
Omdömet skrevs juli 27 2015 från mobil enhet

En fint fik/cafe/restaurang i Mörsil som serverar vällagad mat. Många smaker. Lite dyrt för familj (175 kr per person när vi var där) men helt OK för ett par. Kaffet ingår, kommer från Åre Kafferosteri.

Tack Randersson10
Omdömet skrevs juli 25 2015 från mobil enhet

Avkopplande och inspirerande atmosfär, intressant arkitektur, bra mat, ganska dyrt, en hel del att göra för barn: höns, växthus, springbrunn, gunga.

Tack daglan

Resenärer som tittade på Kretsloppshuset tittade också på

Åre, Jämtlands län

Besökt Kretsloppshuset? Berätta vad du tyckte!