Omdömet skrevs 7 september 2018 från mobil enhet

Jättefint hotel, både rummet och omgivningarna. Rent och fräscht. Otroligt bra träning med proffsiga instruktörer. Hit åker vi garanterat igen! Enda minuset jag kan komma på är att det skulle vara trevligt med några solstolar på stranden. Allt annat var toppen!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Ann S
Playitas R, Playitas Team på Playitas Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2018

Dear Ann S,

Thank you very much for your visit and this great evaluation of your holidays at Playitas Aparthotel. We enjoy reading your compliments! Unfortunately we cannot provide sunbeds on the beach as it is a public beach.
Looking forward to seeing you again soon!

Omdömet skrevs 6 juli 2018

Gillar du att tillbringa din semester aktivt på en komplett sportanläggning, åk till Playitas. Bra pool områden plus en 50 meters olympiskbassäng. Oavsett sport och smak kommer du hitta något att träna. Barnen hittade snabbt nya kompisar genom sina aktiviteter.

Rumstips: Lägenheterna i hus 7 har bäst läge nära havet.
Datum för vistelsen: juni 2018
Tack jonaslK65VH
Playitas R, Playitas Team på Playitas Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2018

Dear jonaslK65VH,

Thank you very much for taking your time to write this review. We are thrilled to hear that you and your family had a good time at Playitas Resort and that our kids activities helped your children to make new friends.
We hope we will have the pleasure to welcome you and your family again in the near future.

Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

Har varit här på playitas resort några dagar nu och vad jag har sett har de något för alla. Alla typer av sporter och aktiviteter samt kan man vandra och se sig om i bergen här bredvid på egenhand. Vi bor i lägenhet och har lagat mat själv samt köpt mycket bra (och prisvärd) kvalitéts mat i form av goda ostar, lufttorkad skinka och underbart smakrika och färska grönsaker i grannstädernas större matbutiker. Mycket nöjda med lägenheten, har det mesta man behöver, sover gott i sängarna.

Servicen har varit mycket bra vi har fått låna extra kuddar till sängen och när stekpannan gick sönder i handtaget då fick vi en ny på en gång trots att klockan var mycket.

Har hittills endast tränat på gymmet en gång men det ser ut att ha det man behöver för att få till ett bra styrketränings- och konditionsträningspass.

Härligt ställe att vara på när solen skiner, synd bara att ön är så blåsig ️⛅

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack CatarinaMer
Playitas R, Playitas T på Playitas Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2018

Dear CatarianMer,

Thank you very much for your review on Tripadvisor.
We are very happy to hear that you enjoyed your stay here in Playitas Resort.

We hope we will have the pleasure to welcome you again at Playitas Resort.

Kind regards,

Omdömet skrevs 1 maj 2018

Återkommande resa för mig varje år men finns saker som kan förbättras på plats t.ex. de skryter med wifi men känner ingen som kunde använda den, en del rum borde fräschas upp. Men som sagt utbudet av träning är det som lockar mest - man kan i princip hålla igång från 08.00 på morgon till kvällen. För mig som äldre kan en del pass vara för svåra (lite beroende på den som håller i passet) men det finns alltid nåt annat att göra t.ex. gå över bergen till grannbyn för att äta lunch och sen tillbaka.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack ChrFla1947
Playitas R, Playitas Team på Playitas Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Dear ChrFla1947,

Thank you for your review. It is important for us to improve the quality of our services, so thank you very much for your observations about the Wi-Fi connection. We are also glad to know that you appreciated our range of activities.
It would be a pleasure to welcome you again at Playitas Resort in the near future!

Kind regards,

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Vi har haft en fantastisk vecka med träning i olika former. Alla i familjen har fått sina intressen tillgodosedda, allt från styrketräning till dans samt bergsvandring. På kvällarna har vi ätit fisk och skaldjur i den lilla byn las Playitas charmiga restauranger. Dessutom har vi fått sol och värme medans det har varit rekordkyla och snökaos i Sverige.

Datum för vistelsen: februari 2018
2  Tack janwestrup
Playitas R, Playitas Team på Playitas Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Dear janwestrup,

Thank you very much for your positive review on Tripadvisor. We are happy to hear you had a good week at Playitas Resort.
Thank you for your nice words regarding our sports facilities.
It will be a pleasure to welcome you again at Playitas Resort.