9 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Priceline213 US$
Travelocity212 US$
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Reception: Fantastisk personal, Ana, som jobbade hårt för allas trivsel, alltid glad och hjälpsam.

Rum: Fin juniorsvit med två sovrum, vardagsrum och ett litet kök med stor kyl och en mindre frys. Ingen köksutrustning, inga glas. AC fungerade utmärkt, hade velat ha lite mer än ett lakan i sängen. Vi bodde på våning tre med utsikt mot aktivitetspoolen och scenen för kvällsunderhållningen. Mycket hög ljudnivå så öronproppar rekommenderas om man vill sova före kl 24.

Pool: Rekommenderar den lugna poolen om man reser utan barn, ingen jakt på solsängar, fanns gott om sängar även efter frukosten, både i sol och skugga.

Matsalen: Katastrof, visade sig att övervägande gäster var barnfamiljer, ljudnivån var oacceptabel. Vi har bott på många all inklusive hotell och visst kan det vara hög ljudnivå men inget på denna nivå. Vin, öl, sangria till maten som man själv fick hämta i tappkran. Mysfaktor noll.
Dålig kapacitet på diskplockningen, man fick själv plocka ihop tallrikarna för att få plats med nya. Vid buffén så flyttades maten till olika platser från dag till dag så det var ett ständigt letande. Hyfsad god mat.

Wi-fi kostade pengar och fungerade av och till, safetybox mot avgift.

Fin strand, djupt i havet, välordnat.
Vi rekommenderar inte detta hotell till vuxna resenärer

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack evaochlars
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Mkt nöjd med hotellet, låg nära till flygplatsen i Almeria, snabbt och smidigt med buss transfer! Maten var mkt bra på hotellet, servicen mkt bra, rent och fräscht! Är mycket nöjd med resan, rekommenderar verkligen detta hotell

Tack Agneta O
Roc H, Subdirector på Alua Golf Trinidad, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2017

Dear Agneta,

Thanks so much for your review. All the staff feel so happy when we listen about another satisfied guest.

We hope to see you back here soon to bring you our service with our best smile.

Best regards

Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande när vi anlände till hotellet och det var så hela vår vistelse.
Stora fina rum, underbara sängar och kuddar. Rent och snyggt överallt.
Två poolområde ett lite lugnare med en snackbar. Ett med barnpool och poolbar.
En underbar strand med en härlig strandpromenad.
Ett minus var att det var mycket ljud i matsalen och där kvällsunderhållningen var. Det var så högt ljud som "studsade" mellan väggarna näst intill omöjligt att vara där och prata gick inte. Ingen bra arbetsmiljö för personalen i baren.
Vi skulle önska att det fanns t.ex i foajén någon/några soffor att sitta i.

I stort sett är vi nöjda med vår semester.

Datum för vistelsen: juni 2017
5  Tack 771ingridp

Dear Ingrid,

Thanks for your review. We are working to fix the technical's problems with the acoustic levels and make this place even better.

We take in great consideration your suggestions.

Hope to see you back with us enjoying a break time.

Best regards

Omdömet skrevs 27 maj 2017

All inclusive gäller för alla gäster på hotellet.Service i matsalen är bra liksom maten.
Däremot är receptionens personal inte speciellt hjälpsamma. Detsamma gäller den
barservice som ingår.Ung personal utan barkunskap serverar något i plastglas
som skall gälla för en drink. Incheckning och utcheckning- man känner sig inte
speciellt välkommen. Men en vecka kan det vara värt

Rumstips: Undvik den sida där scenen finns,uppträdande varje kväll från kl 10
Tack 189852Traveler
Roc H, Subdirector på Alua Golf Trinidad, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2017

Dear Guest,

We would like to thank you for your visit to Roc Golf Trinidad!.

About your review we really feel sorry about your disappointment with the sertvice at the reception. Its true that our personal dont speak scandinavian languages but they do theyr best everyday to try to make happy to all our guest.

Next time, please, let us know during your stay to try to find a personalized solution for you at the moment and make your holidays even better.

Once again, all of our family at Roc Golf Trinidad and I would like to thank you from the bottom of our hearts for your trust and confidence
We sincerely look forward to welcoming you again at Roc Golf Trinidad.

Best regards,

Omdömet skrevs 24 maj 2017

God mat, varierade rätter, mycket grönsaker och frukt., fina rum, trevlig personal, duktiga underhållare. Nära till havet. Härlig promenadslinga efter stranden. Småaffärer i närheten och många små restauranger om man skulle tröttna på all inclusive.
Kan tänka mig åka hit igen!

Grymma receptionisten Marta hjälpte oss att byta rum då vi ville ha riktig havsutsikt!

Rumstips: Alla rum har utsikt över havet mer eller mindre
Tack Kicki F
Roc H, Subdirector på Alua Golf Trinidad, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2017

Dear Customer,

We want to thank you for your visit to the Roc Golf Trinidad!

We hope you enjoyed your stay as much as we did.

The whole team at the Roc Golf Trinidad would like to thank you for your confidence. Roc Golf Trinidad would not be what it is today without clients like you.

We sincerely hope to welcome you once again.

Receive a warm greeting from your personal paradise,