Priceline
Omdömet skrevs 12 oktober 2012

Ingenting var förberett när vi kom. De båda Trullihusen som vi bokat var iskalla och fuktiga. Ingen värme. Varmvatten saknades i det ena. Vi fick ett nytt hus som luktade rök till max. En frän lukt av gödsel och kopiss låg över nejden. Trillioner flugor inne och ute. En skorpion på väggen i sovrummet gjorde att vi tackade för oss och reste därifrån efter halva tiden. Maten var OK men inte mycket mer än så.

Rumstips: Kolla efter skorpioner i lägenheterna
Datum för vistelsen: oktober 2012
1  Tack CoachHalmstad
Omdömet skrevs 11 februari 2019

Datum för vistelsen: februari 2019
Omdömet skrevs 8 december 2018

Datum för vistelsen: december 2018
Omdömet skrevs 31 juli 2018

Rumstips: toutes les chambres donnent sur la cour
Datum för vistelsen: juli 2018
Omdömet skrevs 24 juni 2018

Rumstips: Peccato che oltre la colazione non abbiamo potuto gustare la loro cena
Datum för vistelsen: juni 2018