Evelin Hotel(Pythagorion)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 56 US$/natt.

Proteas Blu Resort(Pythagorion)
Samaina Hotel(Pythagorion)
Pegasus(Pythagorion)
  • Frukost ingår
Apollon(Pythagorion)
Oceanida Bay(Pythagorion)
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

princessa Riviera resort hotell är ett väldigt fint och trevligt hotell med en mycket bra service på hotellet. Trevlig och hjälpsam personal . Hotellet är beläget nära stranden och bara 2.5 km från samhället Pythagorion där det finns många mysiga restauranger
till bra priser. Det är väldigt stora nivåskillnader det måste man ha i åtanke. vägarna är detsamma som här hemma. Det är smala vägar och gator och mycket kurvigt så för att ta sig fram bör man hyra bil helst. Uthyrningsfirmor finns det gott om. man kan hyra både vespa, motorcykel , fyrhjuling eller bil. Ska man resa till Samos ska man göra det i September för det är alldeles för varmt i Juli och Augusti.

Tips för att välja rum: Alla rum har balkong med havsutsikt
  • Bodde här: september 2017, reste med familjen
Tack Reimond17
Omdömet skrevs 22 september 2017

Tar det negativa först, så det är gjort: 1) Maten var väl inget att skriva hem om. Det hade vi läst om innan, och andra skrivit om, så jag lämnar det så. Inte så viktigt för oss, vi skulle ändå in Pythagorion på kvällarna. 2) Lite väl långt för att promenera in till centrum. Vi har varit i Pythaogiorion förut och tänkte väl att "några kvällar kan man väl ta en promenad"... Blev taxi varje kväll. Men det kostade inte mer än 13 Euro fram och tillbaka. Överkomligt. 3) Brant back upp från stranden. Men med den fantastiska utsikten som det var från hotellet och poolområdet. Måste ju upp en bit för att få det. En backe ned från hotellet ligger en alldeles lagom stenstrand. Sand en bit ut i vattnet. liten nog för att inte han en enda jetski... Ingen uthyrning alls. men tillräckligt stor för att ha uthyrning av parasoll och en bra restaurang på hotellet bredvid att äta lunch på. Poolområdet på Princessa är jättefint, med fantastisk utsikt. Och hur lugnt som helst. Max sex personer utöver oss de gånger vi låg vid poolen. Och bilderna ljuger inte, det är verkligen fin utsikt. Kommer nog åka tillbaka någon gång. Men passar bättre för par en för barnfamiljer.

Tips för att välja rum: De lite bättre rummen kostar inte mycket mer. Tror det var värt pengarna.
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Jesper R
Omdömet skrevs 22 augusti 2017

Hotellet ligger fantastiskt vackert med utsikt över havet och Turkiet. Poolområdet är fantastiskt och fast det inte är många solstolar så är det enkelt att hitta en plats
Rummen är små men rena och fräscha. Ett par hundra meter nedanför hotellet ligger den fina lilla sandstranden Glicorisa Beach. Tyvärr ligger hotellet lite väl avsides, det blir drygt att gå i värmen till Pythagorion även om det inte är mer än 3km. Om det funnits en supermarket i närheten hade betyget blivit ännu högre.

Bodde här: augusti 2017
Tack TinaTe
Omdömet skrevs 8 juli 2017

Hotellet är 4 stjärnigt och personalen jobbar hårt på att hålla det rent och snyggt.Ingen lyx men har det som behövs.Det bästa är utsikten över havet och Turkiet och poolområdet.Frukostbuffén kunde förbättras.Äggen kommer bara i hårdkokt form med svart ring runt gulan, skinkan fyrkantig pressad på burk, juicen någon form av konstgjord gul vätska. Däremot erbjuds även korv och omelett.Färsk frukt kaffebröd som kompensation.Om man enbart kommit för att sola och bada är det perfekt. Vill du ha närhet till shopping och restauranger är det problem. 3 km (förmodligen fågelvägen) till närmsta ort och inte någon tät busstrafik och inga bussar på kvällen.Farlig väg att gå på som fotgängare, speciellt kvällstid, gör att taxikostnader bör tas i beräknande ca 15€ per dag.Policy på hotellet att man inte får ta in egen mat och dryck gör att kostnader för vatten kan bli astronomiska, då de tar 2,5 € för 1L .(För 2 € får du 6L i en superstore.)1 km till närmaste superstore.

Tips för att välja rum: Utsikten över havet är värd mycket.
  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Systeryster12
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Ett hotell som passade oss alldeles utomordentligt då vi var ute efter lugnet. Vyn från hotellet är trollsk om man gillar havet. Serviceinriktad och gullig personal. Fina, välstädade och fräscha rum. Frukosten var god. Ingen bra väg att promenera in till byn så taxi är att rekommendera. Kostar 13 eur tor. Badviken nedanför hotellet är alldeles lagom och allt finns att tillgå.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Veral73