“Kings”

Four Seasons Restaurant
Rankad som nr 4 av 68 Restauranger i Pythagorion
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar

Don’t look to mutch on picture, it’s the best place now! Kolla inte för mycket på bilderna. Han vet att dom är sämst. Testa detta ställe bara!!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack antone638

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åt här tre gånger under vår vistelse på Samos. Fantastisk personal. Väldigt omtänksamma och varma med ett fint bemötande! Maten var kanon, speciellt deras lammrätter. Priserna var bra och det bjöds på både bakelser och ouzo till notan. Bästa restaurangen i Pythagorion!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack JonteNe
Omdömet skrevs 20 juli 2021

Mycket trevligt bemötande snabb service, förrätten var grymt god (bruschetta) men huvudrätten var för salt. Lamb keptke eller hur det nu stavas var jättefint kött med tillbehör men för salt som sagt. Men som helhet nöjda.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Jocke72A
Omdömet skrevs 21 oktober 2019

Här åt jag en av de godaste pizzorna jag någonsin ätit, servicen var trevlig och tillmötesgående, läget vid hamnen alldeles utmärkt.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Ragnar S
Omdömet skrevs 18 september 2019

Vanligt utbud, inget som stack ut i mängden. Personalen var trevliga och gav snabb service. Maten smakade bra men inte direkt någon wow-effekt

Datum för besöket: september 2019
Tack mita407

Resenärer som tittade på Four Seasons Restaurant tittade också på

Pythagorion, Samos stad

Besökt Four Seasons Restaurant? Berätta vad du tyckte!