G. Sandalis Hotel(Pythagorion)
Pansion Philoxenia(Pythagorion)
  • Precis vid stranden
Oceanida Bay(Pythagorion)
Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Enklare lägenhetshotell med mycket bra centralt läge nära allt. Välstädat och bra utrustat utan ngt extra. Entresidan mot väg som kan störa. Bra balkonger, tyvärr utan avskärmning. AC kostar extra, ganska dyrt och funkar. Gillar man att sova mjukt kan det bli tufft, men annars är sängarna ok. Parkering för hyrbil finns. Vi har varit här tre gånger så det säger väl vad vi tycker, rekommenderas.

Bodde här: september 2017, reste med familjen
Tack Mats C
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Tog taxi från flygplatsen för 10 euro till hotellet. Fanns massor av bilar utanför flygplatsen. Tog max 10 min. Allt var redo på hotellet när vi kom fram och Effie precis så trevlig och välkomnande som jag läst i omdömen här.
Väldigt rent och fräscht rum. Vi bodde tre personer och fick rum nr 7 mot trädgården. Mycket bra eftersom vi då hade skugga på balkongen på eftermiddagen.
Enkel köksutrustning, men extra + för elektrisk kaffebryggare! Vi åt alla måltider ute så detta var det enda vi nyttjade utöver glas och koppar.
Toalettpapper fanns hela tiden samt handtvål och diskmedel. Ta med t ex en skrubbsvamp för diskborste fanns inte.
Mycket trevligt resmål med fantastiska restauranger med god mat.
Väldigt bra att man hade gratis solstol och parasoll om man åt lunch på exv Rematiki. Väldigt god mat!!
Vi åkte till Potokakistranden också. Jättefint bad o sköna solstolar för 3 euro styck inkl parasoll och god mat på restaurangen Green &Grill. Stort minus dock för hemsk och högljudd musik under eftermiddagen.
Kan varmt rekommendera resmålet och Dias Studios som är lugnt, fräscht, trevligt och ligger perfekt!
Kommer säkert att återvända!

Bodde här: augusti 2017
Tack CLundberg55
Omdömet skrevs 14 juli 2017

Bokade detta boende då vi ville sköta oss själva under våra två veckor här.
Med det var ett misstag, först när vi kom fick vi vänta lver 30 minuter på vårt rum för att det ej va redo.

Sedan kostar deras AC 10€/dygn som funkar halvbra.
Hittade en talrik med uppskurna grönsaker i ett av skåpen då städningen hade inte gjorts bra.

Sängarna är som hårda britsar att sova på, nät vi sa till om detta fick ett snäsigt bemötande av ägarinnan som tydligt visade att vi var jobbiga. Efter en dag fick vi vad dom kallade extra madrass men som i våra ögon var en filt.

Vi har nu ont i våra ryggar samt trötta efter flera nätters dålig sömn.

WiFi finns, men funkar mer eller mindre endast om du sitter på balkongen, är du i rummet är det närmast obefintligt och oftast funkar det då inte alls.

Det enda jag kan säga är att bo ej här, välj något annat, för billigt är det inte att bo här.

• Bodde här: juli 2017, reste med vänner
1  Tack Joakim C
Omdömet skrevs 25 september 2016

Vi har bott här flera gånger. Alltid ett trevligt bemötande från Effie & Nikos. De fick oss att känna oss välkomna redan vid entrén.
Det är rent och fräscht och man har en härlig utsikt.
Nära till allt. Pentryt är väl utrustat med vattenkokare o kaffebryggare.
Det finn allltid varmt vatten i duschen.
Lugnt område.
Helt klart är det här vi bor nästa gång vi besöker Pythagorion!

• Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Robert L
Omdömet skrevs 22 augusti 2016 från mobil enhet

Bra o trevligt personal,läget är kanon nära till allt(hamnen,stranden,restauranger...)
Rent o bra städat ,lugnt ,
Negativa är dyr AC 10 euro per dygn
Har bott här 2 gånger och varit nöjd båda gångerna.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Texas109