Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Den bästa restaurangen på hela kefalonia”
Omdöme om Paralos

Restauranginformation
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 augusti 2016 från mobil enhet

Toppklass !!
Vi åt Seabass tartar och skaldjurs risotto, det bästa vi ätit på flera år.
Lassis restauranger är tyvärr anpassade för Engelsmän och deras icke existerande matkultur (pommes frittes till allt)
När vi hittade denna restaurang blev vi jätte glada, kostat något mer men 100% prisvärt.

1  Tack Gtm-Sweden
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (312)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

1317 av 312 omdömen

Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Vi satt på baksidan vid trädgården som var mycket mysigt! Jag åt skaldjursrisotto som var den godaste jag någonsin ätit och maken tog pasta med kyckling och paprika som också var jättegod. Sonen tog biffen som var underbart god! Missa inte detta ställe som ser ut som en enkel pizzeria från vägen men är en verkligt toppklassrestaurang!

1  Tack lelle_asa
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Sittplatserna är inte precis bredvid vägen som hos de flesta andra restaurangerna i Lassi. Väldigt lugn och avslappnad miljö jämfört med andra ställen. Personalen är diskret och väldigt serviceminded och maten väldigt god. Känns som man är på en "riktig" restaurang och inte stökig taverna full med öronbedövande bouzukiklink.

1  Tack joakwiks
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Fyra gånger på två veckor säger en del. De stenugnsbakade pizzorna är bra men kötträtterna ännu bättre. Personalen är lugna och inte påträngande. Man sitter på baksidan utan hög musik eller störande gatuljud. Skulle blivit 5 gånger men det var stängt på söndagen. Åt steaken 3 gånger och den var lika bra alla gångerna. Sitter med ett ben så gå upp ett steg i din grillningsnivå annars kan den bli för röd. Fläskfilé'sovulakin var enligt resesälskapet perfekt. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: juli 2016
Tack 258urbanj
Omdömet skrevs 8 september 2014

Jag kan inte förstå varför den här restaurangen toppar i Lassi. Pizzan jag åt var smaklös och hade överdrivet mycket ost på sig. obs att det är tjock botten på pizzan. Servicen var medelmåttig. det finns så mycket godare pizzor

Datum för besöket: augusti 2014
Tack Linn172

Resenärer som tittade på Paralos tittade också på

Besökt Paralos? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.