“Underkänt!”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Det gick snabbt att få förrätt och dricka. Efter det tog det över en timma att få in huvudrätten. Ok havsaborre, ok souvlaki, ok bolognese till barnen. Fick påminna personalen om våra huvudrätter. Fick ett urskuldande léende. Efter totalt 75mon kom maten. Helt underkänt!!!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Dan M

Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Besökte restaurangen två dagar i rad, det skulle vi inte gjort.
Dag ett: fin service och god moussaka resp. lammkotletter.
Dag två: Inledningsvis bra service, får drick samt förrätt snabbt men där tar det slut. Par som kommit efter oss får in sin mat före oss och vi förstår att vår huvudrätt glömts bort. Servitriserna inser även dom de att maten glömts bort men väljer att ignorera oss. När jag påtalar detta och säger att vi vill betala och gå så säger man att vi är oartiga.
Vi väntade i 1h på maten och flera par/ större sällskap fick sin mat innan oss.
Det slutar med att vi insisterar på att betala för vår dryck samt förrätt och gå.
Får dryck samt förrätt gratis, utan ursäkt.
Trist.

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack Ulle_Andy
Omdömet skrevs 8 juni 2018 från mobil enhet

Taverna i klassisk grekisk stil. Åt moussaka , ok. Bordvinet inte ok. Bara turister inga greker men så är det på alla restauranger i Lassi.

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack Mon68ika
Omdömet skrevs 15 mars 2018

Meget god mat. Service på topp. Glad og trevlig personal. Allt i typisk grekisk stil. Stor meny med mange specialiteter.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Vaste W
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Trevlig personal och väldigt bra vällagad mat. Åt kycklingfilé med champinjoner o lök samt lambkleftiko väldigt bra båda två. Kommer säkert att återvända hit

Datum för besöket: september 2017
Tack lekr111

Resenärer som tittade på Ionio tittade också på

Lassi, Kefalonia
Lassi, Kefalonia

Besökt Ionio? Berätta vad du tyckte!