“Charmigt lägenhetshotell vid stranden”

Omdöme om Pelamare Apts

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Robert N
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Charmigt lägenhetshotell vid stranden”
Omdömet skrevs 29 juni 2018 för en vistelse i juni 2018

Ett mysigt hotell med rymliga rum och AC. Perfekt för familj, vi var två vuxna och tre barn. Vi fick ett rum alldeles intill poolen som man kunde svalka av sig i. Havet ligger strax utanför men man får gå 50-100m mot någon av hållen om man vill få en fin badstrand. Ägaren, Manos är en mycket trevlig och tillmötesgående man.
Pelamare Apts ligger bara ett stenkast från huvudgatan där affärer och restaurangerna ligger. Kokkini Chani (Hani) är en lugnare by med restauranger, barer och bad.
Vi hade en fantastisk vecka.

Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera