“Trevligt hus med bra läge och en mycket vänlig ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Terrasse Terrasse
Espace futon
Chambre brique
Chambre à deux lits
Port-en-Bessin
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 4 Skribent
32 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Trevligt hus med bra läge och en mycket vänlig värdinna”
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Trevligt hus i en mysig by med allt som du behöver. Vi bodde i huset under 5 dygn och hade huset som utgångspunkt för våra dagliga utflykter. Vi blev förvånade att byn var så trevlig. På söndagen var det en stor matmarknad med lokala läckerheter. På promenadavstånds från huset fanns välsorterad affär, bageri och ett flertal restauranger i hamnen. Huset var rymligt för oss. Vi var 5 personer och en hund. Köket blev en favoritplats med gott om plats och högt i tak. Standarden var relativt enkel men funktionell. Badrum och toaletter var lite gammalmodiga men OK.
Sängarna var ok och det var tyst och lugnt på natten, med undantag för några fiskmåsar och en kyrkklocka som startade kl 7.
Värdinnan var mycket vänlig och tillmötesgående. Vi hade tillgång till en liten uteplats och en mindre trädgård. Sammantaget var vi alla nöjda med vår vistelse i huset.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 5 2017
Thank you Ulf! it was a pleasure to have you and your family at home!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera