“Värt ett besök.”
Omdöme om Bistro Putnik

Bistro Putnik
Rankad som nr 11 av 38 Restauranger i Baska Voda
Kök: Kroatiskt

Ligger lite avsides men så värt ett besök. Schnitzeln var över all förväntan med en krispig yta under hela måltiden, lyckas inte alla kockar med. Bra priser och mycket trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Freedom29111209922

Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Letade restaurang längs med strandpromenaden utan framgång för vårt sällskap på 12 personer. Hade lite tur och fick plats på restaurangen. Mycket bra och prisvärd mat, tjejen som serverade var supergullig och gav oss service och uppmärksamhet i världsklass. Genuint intresserad av att alla i sällskapet skulle bli nöjda. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack D6778ELpeters
Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket god och fräsch mat. Det var enkla rätter med få tillbehör men maten var välgjord och smakade jättebra och var prisvärd. Mycket bra service.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack sonyaohlin
Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, bra service och trivsam miljö. Beställde tonfisk och den var magiskt god. Kommer att besöka restaurangen igen.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 150ewaw
Omdömet skrevs 7 november 2018

God vällagad mat och jättetrevlig personal. Ligger gatan ovanför strandpromenaden. Rekomenderar absolut en promenad dit!

Datum för besöket: september 2018
Tack Siv C

Resenärer som tittade på Bistro Putnik tittade också på

Brela, Split-Dalmatiens län

Besökt Bistro Putnik? Berätta vad du tyckte!