“Mysig ”

Rankad som nr 6 av 38 Restauranger i Baska Voda
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Klassisk kroatisk restaurang. God och vällagad mat. Väldigt trevlig personal. Vi åt pizza och mixed grill tallrik, de va gott. Inget att klaga på alls men ingen "wow"-upplevelse :)

Tack juliagran

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger vid gatan. Det drar ner betyget. Beställde mix grill där allt smakade som en skosula.
Ingen restaurang jag skulle rekommendera

1  Tack Lena L
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Beställde in grillad tonfisk, godare än så går det inte att få till det.
Supertrevlig personal.
Mycket prisvärt.

Tack 708GLJ
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Vi beställde fisktallrik med grillad fisk, squid och räka, betyg 4/5. Öl att dricka. Personalen var trevlig men det som drar ner är den ocharmiga miljön. Lysrörsbelysning, lortiga bord, plastmöbler. En uppryckning på uteserveringen ett måste.

Tack SiggeBK
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Ett restaurangbesök där bara kvinnor jobbar. Så coolt, fantastisk mat och extremt bra service. Besöker ni Baska Voda då är det verkligen värt ett besök på denna restaurang.

Tack Reinaldo F

Resenärer som tittade på Bistro Karlo tittade också på

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Bistro Karlo? Berätta vad du tyckte!