Putnik Apartments
Hotel Horizont(Baska Voda)
  • Fri parkering
Grand Hotel Slavia(Baska Voda)
  • Frukost ingår
Hotel Croatia(Baska Voda)
Aparthotel Milenij(Baska Voda)
  • Pool
Agoda.com
  • Precis vid stranden
Dorijini Dvori(Baska Voda)
Hotel Dubravka(Baska Voda)
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
  • Precis vid stranden
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs september 11 2017

Hotellet är beläget i ett lugnt området, nära till både strand, restauranger och matvaruaffärer. Från stranden och upp till hotellet en lång backe. Bodde två personer i en lägenhet med två rum i mitten på juli. Hade viss havsutsikt. Stor balkong, välutrustat kök och sköna sängar. Svensktalande ägare. Något minus för städning och sällan byte av handdukar. Minus också för AC:n som var placerad i köket, vilket innebar att sovrummet var väldigt varmt. Annars stor och rymlig lägenhet med god förvaring. Rekommenderat boende för dig som ska till Baska Voda!

• Bodde här: Juli 2017, reste med vänner
Tack Ninni G
PutnikMarko, Owner på Putnik Apartments, svarade på det här omdömetSvarade september 13 2017

Hej Ninni,
Tack för omdömet. Vi hoppas att ni trots allt hade en trevlig vistelse och att vi får se er som våra gäster igen.
Med vänliga hälsningar,Marko Putnik med personalen.

Omdömet skrevs september 2 2017

Mycket trevligt hotell i underbara Baska Voda. Ägarna Marko o Zdravka med personal gör allt för att man ska trivas och det lyckas dom verkligen med!! Restaurangen med sin goda mat och härliga personal gör inte saken sämre. Vi har varit här 3 gånger och det lär bli fler.....Ett hotell vi verkligen kan rekommendera från våra hjärtan. Marie o Stefan

• Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
Tack Marie L
Marko P, Owner på Putnik Apartments, svarade på det här omdömetSvarade september 16 2017

Hej Marie och Stefan,

Tack för alla fina ord, det glädjer oss att höra att ni trivs så bra hos oss.

Varma hälsningar från Baska Voda,
Marko och Bero med personalen.

Omdömet skrevs augusti 11 2017 från mobil enhet

Hotellet är verkligen en riktig pärla! Rummet vi bodde i, 16B, ligger på översta våningen och har från balkongen en underbar utsikt över Baska Voda och dess hamn. Mycket vänligt och hjälpsamt bemötande från alla i personalen både på hotellet och i restaurangen!

Vi åker gärna tillbaka!!/Hans med familj

Bodde här: Augusti 2017, reste med familjen
Tack hans Ä
PutnikMarko, Owner på Putnik Apartments, svarade på det här omdömetSvarade augusti 13 2017

Tack för det fina omdömet och tack att Ni har varit våra gäster.

Omdömet skrevs augusti 11 2017 från mobil enhet

Det var första gången vi besökte Kroatsien men inte den sista.
Hotellet var mycket bra, härligt rum med bra AC, Wi-Fi och en underbar utsikt.
Personalen var mycket gästvänliga, trevliga och sociala med sina gäster. Maten var riktigt bra!
Även våra barn uppskattade personalen som alltid hade glimten i ögat!
Vi kommer absolut återvända till detta hotell!!
Stort Tack för de två veckor vi hade hos er i juli!

Mvh Mia, Stefan, Robin o Ludwig

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Tack Mia J

Tack familjen Jyrmark, det glädjer oss att höra att Ni är nöjda med hotellet och Kroatien.

Omdömet skrevs augusti 5 2017 från mobil enhet

Första gången i Kroatien blev en fullträff.
Jätte trevligt bemötande på både hotell och restaurang. Trivsamt boende. Tips till bästa stranden är att gå 1,5 km åt öster.
Bred och bra strand, inte så mycket folk.

Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
Tack Ulf S
Marko P, Owner på Putnik Apartments, svarade på det här omdömetSvarade augusti 6 2017

Tack Ulf,
Det glädjer oss att Ni tycker det!
Med vänliga hälsningar,
Marko Putnik,