Putnik Apartments
Hotel Croatia(Baska Voda)
  • Frukost ingår
Grand Hotel Slavia(Baska Voda)
  • Frukost ingår
  • Precis vid stranden
Aparthotel Milenij(Baska Voda)
  • Pool
Hotel Dubravka(Baska Voda)
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Det var första gången vi besökte Kroatsien men inte den sista.
Hotellet var mycket bra, härligt rum med bra AC, Wi-Fi och en underbar utsikt.
Personalen var mycket gästvänliga, trevliga och sociala med sina gäster. Maten var riktigt bra!
Även våra barn uppskattade personalen som alltid hade glimten i ögat!
Vi kommer absolut återvända till detta hotell!!
Stort Tack för de två veckor vi hade hos er i juli!

Mvh Mia, Stefan, Robin o Ludwig

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Mia J
PutnikMarko, Owner på Putnik Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2017

Tack familjen Jyrmark, det glädjer oss att höra att Ni är nöjda med hotellet och Kroatien.

Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Första gången i Kroatien blev en fullträff.
Jätte trevligt bemötande på både hotell och restaurang. Trivsamt boende. Tips till bästa stranden är att gå 1,5 km åt öster.
Bred och bra strand, inte så mycket folk.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Ulf S
Marko P, Owner på Putnik Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017

Tack Ulf,
Det glädjer oss att Ni tycker det!
Med vänliga hälsningar,
Marko Putnik,

Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Finns inget bättre! Vill du få valuta av din semester? Åk hit! Bra service, bra personal! Underbart boende, fantastisk personal. Trevligt bemötande. Jag har varit här 4 ggr och kommer att åka hit igen. Du kan inte få ett bättre boende.

Bodde här: juli 2017
Tack Ingrid P
Marko P, Ägare på Putnik Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Tack!

Omdömet skrevs 30 juni 2017

Var för första gången i Kroatien och Baska Voda med tre väninnor. Vi kom till ett mycket trevligt lägenhetshotell med ett varmt och familjärt bemötande av Marko och Zdravka. Bra service och trevlig personal totalt. Fräsch lägenheten med en fantastisk utsikt från balkongen. Nära till fina stränder och centrum. Kommer gärna tillbaks:) Åsa

• Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack Asa161
Marko P, Owner på Putnik Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2017

Tack Åsa, hälsa dem andra flickor och ha en trevlig sommar.

Omdömet skrevs 16 juni 2017

Första gången i Kroatien.
Mycket bra hotell som överraskade. Jag är jätte nöjd med bemötande och allt runt omkring. Läget är jättebra. Hotellet ligger i det riktiga Baska voda och inte i hotellområdet.
Tack för den här gången!

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack evasvensson61
Marko P, Ägare på Putnik Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2017

Tack!