Grand Hotel Slavia(Baska Voda)
Kostnadsfri avbokning till den 05/08
  • Gratis frukost
Ivana House Apartment(Baska Voda)(Mycket prisvärt!)
Hotel Croatia(Baska Voda)
Hotel Horizont(Baska Voda)
Priceline
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 228 US$/natt.

Apartments Ana(Baska Voda)
Boka nu, betala på plats
Vila Adrijana(Baska Voda)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Vi trivdes mycket bra på Putnik och i Baska Voda. Hotellet är välskött och har en vänlig och serviceinriktad atmosfär. Lägenheten var rymlig och ren. Fin utsikt från balkongen. Vi hade halvpension (frukostbuffé och middag) och det var gott och rikligt. Wifi fungerade bra i restaurangen men var ganska segt på rummet.
Baska Voda är en lugn och trevlig ort. Bra utgångspunkt för utflykter i Dalmatien. Fina stränder och en del riktigt bra restauranger.

Bodde här: juni 2016, reste med vänner
2  Tack Agnesamalia
Omdömet skrevs 4 juni 2016 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra läge i Baska Voda. Stämningen var familjär och bra. Frukosten var utmärkt. Vi är mycket nöjda med veckans vistelse på detta fina småskaliga hotell. Wi-fi hade sina brister så där finns potential till förbättringar.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
3  Tack Komp8
Omdömet skrevs 30 augusti 2015

Litet fint hotell nästan mitt i staden. Fräsch byggnad och fräscha rum. Maten var bra men frukosten kan jag inte rekommendera. Bättre att köpa på affären nedför gatan och nybakat bröd bredvid hotellet. Fin utsikt från balkongen (6B)

• Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
2  Tack holstan
Omdömet skrevs 13 augusti 2015

Hotellet: Rent och snyggt. Trevlig personal och god mat. Jättefin utsikt från balkongen. Litet prisvärt minispa med skön massage.
Samhället: Avslappnad stämning. Ingen "turisttrötthet" hos befolkningen. Fina stränder och kristallklart vatten. Finns en lite annorlunda beach-bar med hippikänsla och bra musik. Bra vandringsleder.
Maj månad (2015) var lite tidigt om man bara är ute efter att sola och bada.

Tips för att välja rum: Utsikten från den stora balkongen i hörnrummet mot gatan var oslagbar. Håll koll på svalorna som vill bygga bo.
  • Bodde här: maj 2015, reste som ett par
3  Tack Ulla F
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Enkelt rum (1B), men rent och fräscht. Standard service. Bra restaurang på bottenvåningen. Utsikten från balkongen var en bakgård och en smal strimma av havet över hustaken. Några av personalen talade svenska men engelska fungerar bra!

• Bodde här: juni 2015, reste som ett par
1  Tack Kjell P