Putnik Apartments
Hotel Croatia(Baska Voda)
  • Frukost ingår
Grand Hotel Slavia(Baska Voda)
  • Frukost ingår
TripAdvisor
  • Pool
Hotel Conte(Baska Voda)
Hotel Dubravka(Baska Voda)
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 9 augusti 2014

Bodde här i två veckor. Rent, fräscht och mycket gästvänlig personal i receptionen, restaurangen och i städet :) Bra läge. Man går förbi både bageriet och fruktstånden på vägen ner till stranden. Har inget att klaga på. Detta var vår första resa till Kroatien och det lär nog bli fler. Priserna var låga och alla var mycket hjälpsamma. Bergen bakom byn var magiska.

Bodde här: juli 2014, reste med familjen
4  Tack Woodlundy
Omdömet skrevs 23 juni 2014

Fantastiska 2 veckor i Baska Voda, Kroatien. Detta var vårt första besök i Kroatien, efter ha varit Kreta trogen i många år. Hotellet vi bodde på var suveränt. Läget, den trevliga personalen, och framför allt utsikten var fantastisk. Bara en kort promenad nedför låg Stranden och marinan med sitt promenadstråk. Stränderna är bara med grus och det var bara o promenera vidare så hittade man en ny finare. Otroligt rent vatten, perfekt för snorkling. Väldigt fräscht o rent överallt (inkl hotellet). Bra ställe om man vill ha det lite lugnt på sin semester, och bra utgångspunkt för upptäcktsresor upp i bergen(Biokovo) eller besökt exempelvis Vattenfallen i Krka (ett måste). Underbar kustväg att åka på med makalös utsikt, och jättefin motorväg om man vill förflytta sig lite snabbare (vägtullar). Blir nog o besöka Kroatien igen.

Tips för att välja rum: Vi bodde i en av dom två topplägenheterna. Overkligt vacker utsikt. Bergen bakom oss, och havsutsikt nedanför.
  • Bodde här: juni 2014, reste som ett par
4  Tack Peter22845
Omdömet skrevs 3 september 2013

En ny plats och ett nytt land var denna resa som jag gjorde med min sambo, bror och svägerska. Det var med spänning som vi kom på lördag kväll. Men hela veckan som vi var i Baska Voda var helt underbar. Jag kan med varmt hjärta rekommendera detta hotell och denna stad. Människorna var så vänliga och serviceinriktade på att ge den bästa servicen till alla kunder.

• Bodde här: augusti 2013, reste med vänner
4  Tack gadd61
Omdömet skrevs 16 augusti 2013

Åker hem i morgon.varit här i 2 veckor.ska självklart åka hit igen.fantastisk mat,personal som tom pratar svenska o är hur trevliga som helst.jättefina rum med städning som är perfekt.tom städerskorna skrattade o var trevliga.återkommer till maten igen.drivs av en mycket trevlig o serviceminded kille som heter Bero med familj.en restaurang som drivs året runt och alltså inte är en turistfälla.kroaterna äter där.jättefina stränder med klart vatten.kanonutflykter.Hyr gärna en bil som vi gjorde.vi frågade personalen på hotellet vart vi skulle åka.Sen åkte vi dit.Idag fick vi en flaska vin av ägaren till hotellet.Hans eget.En av våra bästa semestrar någonsin.GO!!!

• Bodde här: augusti 2013, reste med vänner
7  Tack Kenneth L
Omdömet skrevs 7 december 2012

Nära till allt i den lilla charmiga staden. Jättetrevliga människor på hotellet och restauranterna efter stranden. Mycket trevliga promenadvägar till grannstäderna. Stränderna hade inte sand utan grovt grus som jag älskar. Ger zoonterapi antingen man vill det eller inte.

Tips för att välja rum: Se till att få ett rum med balkong mot havet.
  • Bodde här: juni 2012, reste som ett par
4  Tack Orjan N