Grand Hotel Slavia(Baska Voda)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Villa Palloma(Baska Voda)
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
Hotel Horizont(Baska Voda)
  • Fri parkering
Vila Adrijana(Baska Voda)(Mycket prisvärt!)
Vila Verica(Baska Voda)
Travelocity
Priceline
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 227 US$/natt.

Apartments Ana(Baska Voda)
Omdömet skrevs 3 september 2013

En ny plats och ett nytt land var denna resa som jag gjorde med min sambo, bror och svägerska. Det var med spänning som vi kom på lördag kväll. Men hela veckan som vi var i Baska Voda var helt underbar. Jag kan med varmt hjärta rekommendera detta hotell och denna stad. Människorna var så vänliga och serviceinriktade på att ge den bästa servicen till alla kunder.

• Bodde här: augusti 2013, reste med vänner
5  Tack gadd61
Omdömet skrevs 16 augusti 2013

Åker hem i morgon.varit här i 2 veckor.ska självklart åka hit igen.fantastisk mat,personal som tom pratar svenska o är hur trevliga som helst.jättefina rum med städning som är perfekt.tom städerskorna skrattade o var trevliga.återkommer till maten igen.drivs av en mycket trevlig o serviceminded kille som heter Bero med familj.en restaurang som drivs året runt och alltså inte är en turistfälla.kroaterna äter där.jättefina stränder med klart vatten.kanonutflykter.Hyr gärna en bil som vi gjorde.vi frågade personalen på hotellet vart vi skulle åka.Sen åkte vi dit.Idag fick vi en flaska vin av ägaren till hotellet.Hans eget.En av våra bästa semestrar någonsin.GO!!!

• Bodde här: augusti 2013, reste med vänner
7  Tack Kenneth L
Omdömet skrevs 7 december 2012

Nära till allt i den lilla charmiga staden. Jättetrevliga människor på hotellet och restauranterna efter stranden. Mycket trevliga promenadvägar till grannstäderna. Stränderna hade inte sand utan grovt grus som jag älskar. Ger zoonterapi antingen man vill det eller inte.

Tips för att välja rum: Se till att få ett rum med balkong mot havet.
  • Bodde här: juni 2012, reste som ett par
4  Tack Orjan N
Omdömet skrevs 18 augusti 2012

Hotellet/lägenheterna ligger ca 150m från strandpromenaden och Baska vodas centrum. Badrummet i vårt rum var jättefräscht och vi hade två balkonger. (dock var båda inglasade) Köket fyllde sin funktion alldeles utmärkt.
För vår del kom städerskorna lite tidigt men vi va ute lite senare än vanligt folk kanske. Restaurangen som finns där har trevlig personal och god mat dit annat folk än de som bodde där gärna kom och åt.
Jag kan rekommendera hotellet till dig som inte behöver något 5stjärnigt hotell för att njuta av semestern.

• Bodde här: augusti 2012
5  Tack Sophia P
Omdömet skrevs 16 juli 2012

Personalen var fantastiskt trevliga och hjälpsamma. Fräscha och bra lägenheter. Bra läge nära till både strand, restauranger och annat. Restaurangen som tillhör hotellet serverar mycket bra och prisvärd mat. Vi var oerhört nöjda med vår vecka på Putnik.

• Bodde här: juni 2012, reste med familjen
8  Tack Sara C