“Så bra det kan bli🌟”

Del posto restaurant & wine Bar
Rankad som nr 1 av 38 Restauranger i Baska Voda
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Mat, service, miljö. Du blir inte besviken. Prisvärt dessutom. Mycket uppmärksam personal, varierad meny. Vi åt piggvar och havsabborre. Båda var perfekt tillagade. Desserterna är som konstverk.

1  Tack Lena S

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Har väntat på rätt restaurang för en fiskplatta för två, vi valde rätt. Vällagat och väl komponerad rätt med fina tillbehör. Servicepersonalen otroligt proffsig och uppmärksam. Rekommenderas starkt.

2  Tack H1441KIjans
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Betyg 1-5 (5 bäst): Mycket god och prisvärd mat och framförallt jättebra service (5) som drar upp betyget. Uteserveringen är inglasad så det är minus/plus beroende på väder. Vi åt trerätters: carpaccio (5) och tonfisktartar (3) till förrätt, grillad tonfisk (4) och squid (4) tillhuvudrätt med mixed sallad (5) som tillbehör. En flaska torrt vitt på rekommendation från kypare (5). Till efterrätt: pavlova (5) och pannacotta (3) och espresso/cappuccino (5). Vi betalade ca 740 kuna för allt så det var väldigt billigt och prisvärt. Motsvarande middag i Sverige kostar minst dubbelt så mycket. Vi kommer återkomma till denna restaurang!

1  Tack SiggeBK
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Riktig god mat och trevlig personal. Åt här 2 ggr under vår vistelse. Bra priser. Maten upplagt fint. Vi åt kött, pasta, fisk o dessert. Allt var mycket gott!

2  Tack S609BAmarief
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Har besökt restaurangen flera gånger under våran vistelse då maten är så fanatiskt bra. De utklassar alla restauranger i området och även Makarska. Vi har varje dag testat nya rätter och alltid blivit lika glatt överraskade om hur bra den är.

Servicen är helt galen. Personalen är otroligt omtänksamma och riktigt service-minded. Man märker att de har ett genuint intresse av att göra dig som gäst bekväm och nöjd under vistelsen.

Rekommenderas varmt utan några konstigheter. Kan verkligen inte hitta något endaste fel med denna resturang.

2  Tack Peter R

Resenärer som tittade på Del posto restaurant & wine Bar tittade också på

Brela, Split-Dalmatiens län
Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Del posto restaurant & wine Bar? Berätta vad du tyckte!