Omdömet skrevs 4 november 2019

Trevligt rum! men fick rummet längst upp och ingen hiss! Men fick ett litet träningspass
Maten var god i restaurangen bubbelpoolen var varm o go
Stan var avklarad på en kvart men lugnt o skönt ställe!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Rohrstock
DiegoQuesadaO, Propietario på Hotel & Spa Poco A Poco, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2019

Cher client, nous apprécions vos commentaires, car ils nous permettront d’améliorer la qualité du service que nous fournirons à nos prochains clients. Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon moment en séjournant chez nous! Nous sommes également très désolés que vous ayez eu ce désagrément avec l’emplacement de votre chambre. Vous auriez toujours pu nous dire de le changer afin que vous puissiez avoir une meilleure expérience en restant avec nous. Encore une fois, merci pour votre commentaire et nous espérons vraiment que vous reviendrez bientôt!

Omdömet skrevs 20 mars 2019 från mobil enhet

Hotellet med trädgård och pooler var väldigt fint och trevligt. Rummet och badrummet var mycket fräscht, gav en lyxig känsla. Vi hade dock en hel del små myror i vårat rum. Vi fick även återkommande högar med okända små insektsägg på nattduksbordet varje dag. Den mindre bubbelpoolen var trevlig att sitta i. Den stora poolen under tak var dock för kall att bada i, ingen badade där vid vår vistelse. Otroligt bra frukost från meny. Bra restaurang intill och det fanns affärer och fler restauranger på nära gångavstånd.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Sofie H
DiegoQuesadaO, Propietario på Hotel & Spa Poco A Poco, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2019

Kära fru H, tack för din feedback! Vi uppskattar verkligen det för att vi med det kan förbättra vår servicekvalitet för våra nästa gäster. Vi beklagar att du hade det besväret med insekterna i ditt rum. Eftersom vi befinner oss i Monteverde, som är en plats full av vilda djur och natur, är vi alltid benägna att ha insekter (en bugga, mussbagge) in i något rum. Är bra att nämna att vår hushållning alltid kontrollera innan våra gäster får sina rum att allt är rent och bra. Nästa gång kan du berätta för våra personliga insekter och de kommer att vara villiga att hjälpa dig att lösa det problemet. Du har rätt, vi ligger 5 minuter från staden Santa Elena där du kan hitta massor av färgglada sevärdheter: kaféer, restauranger, presentbutiker, minimarknader, glassbarer, lokala salonger, levande musik och mycket mer. Våra gäster kan njuta av restaurang, god mat, lokala recept, Costa Rica mat, levande musik regelbundet, eller de kan bara gå över gatan och hitta butiker, stormarknad och några val av mat. Vi hoppas att du kommer att besöka oss igen snart! Återigen, tack så mycket och glada resor!

Omdömet skrevs 19 mars 2017

Servicen var bra när vi anlände. Rummet var väl OK men inte mer. Läget var ganska bra med nära till Stor affär och till stan där allt hände, det var ganska backigt i området så det kan vara jobbigt att ta sig fram om man är otränad eller äldre. Fanns mycket aktiviteter att se och göra i närområdet med bra taxi service. Många Hostel, Gå i Molnskogen på hängbroar och se över trädtopparna eller prova Zippliningen med 8-10 st kommer inte ihåg hur många som går över och omkring Regnskogen och avsluta med ett Tarzan sving en fantastisk upplevelse för att känna att man lever. Gå till Morpho´s Restaurang de hade god mat och fin stämning och trevlig personal. Hotellets Pool hade sett sina bästa dagar och var inte rengjord på väldigt länge, känns som om hotellet varit fint en gång men var på nedgång. Frukosten blev man serverad och var helt OK När vi kom blåste det väldigt mycket och det blåste rakt igenom vårt rum som låg på 3:vån och det blev kallt, hörde av ett annat par att rummen på botten plan var det tvärt om ingen ventilation alls eftersom de låg mellan berget och restaurangen i stort sätt. Maten på Hotellets restaurang var bra.

Rumstips: Bästa utsikten utanför Baren på terrassen.
Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Waticubuli
Gerencia Genera... H, Director General på Hotel & Spa Poco A Poco, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2017

Lieber Sr.Waticubuli vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Ich glaube, dass Ihre Einschätzung vertreten nicht, was Sie über unser Hotel geschrieben. In reseumen: Service sehr gut, sehr gutes Essen, durchschnittliches Zimmer, sehr gut ubocación gelang es, alle Attraktionen der Cloud Forest zu genießen, und nur, weil der Pool: alles, was nicht für die tägliche Wartung ist, die angeboten wird, können Sie es bringt uns eine schlechte Bewertung.
Vielen Dank für Ihre Worte, weil sie uns härter arbeiten zu verbessern.
Ich sage ihm, dass es eine tägliche Behandlung für den Pool und Umgebung, manchmal ist der Prozess nicht so schnell, wie Sie wollen, zum Beispiel mit Wasser Klarheit jedoch immer testen und Fehlern sehr wichtige Faktoren wie PH sind, Chlor , Alkalinitätsquellen, filtriert und die allgemeine Reinigung. Wir haben einen Blog mit einem Tagesrekord von Poolpflege.
Vielen Dank.

Omdömet skrevs 5 januari 2017

Hotellet ligger bra och har en trelivig trädgård. Middagsmaten var riktigt god men jag saknade större valmöjligheter vid frukosten. Det fanns fyra mindre menyer att välja på, ingen buffé.

Rummet är det som drar ner betyget. Vi hade ett mörkt instängt rum som luktade mycket mögel. Väskorna fick vi ha stängda hela tiden med kläderna i för att inte hela packningen skulle börja lukta.

Rumstips: Högt upp och ljust för att undvika fukt och mögel
Datum för vistelsen: december 2016
Tack Jen_74123
GuidoMontero, Director General på Hotel & Spa Poco A Poco, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2017

Sehr geehrte Frau 74123. Vielen Dank für Ihre Kommentare, schade, dass das Zimmer war nicht nach seinem Geschmack. Wir versuchen, alle Anstrengungen, um unsere Kunden zu lösen und zufriedenstellen, bitte beim nächsten Mal mit uns in Verbindung an der Rezeption mit zu helfen, was auch immer in unserer Reichweite ist. Wie für unser Frühstück: Wir haben 5 Möglichkeiten, zusätzliche Aufträge und unsere Mitarbeiter sollten den bestmöglichen Service bieten immer. Wir bestehen darauf, dass unsere Gäste sollten uns über die Dinge wissen, lassen wir verbessern müssen, die im Raum angeordnet werden sollte, usw., es ist unsere beste Art und Weise zu verbessern und den Aufenthalt so angenehm wie möglich zu machen.
Danke.

Omdömet skrevs 26 februari 2016

Små fräscha rum. Men det saknade bra läsbelysning. Tråkig utsikt från rummet. Trevlig och hjälpsam personal. Centralt läge med närhet till restauranger och sevärdheter. Hotellets restaurang mycket bra och prisvärd.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Eleanor and Ulf Z
GuidoMontero, Director General på Hotel & Spa Poco A Poco, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2016

Dear Eleanor and Ulf Z, Din feedback om din vistelse på Hotel & Spa Poco a Poco är mycket uppskattat. Vi är glada att höra att du har tagit hand om av vår personal, vår service till bästa standard. Tack för att ge vår restaurang en chans, vi serverar den bästa mat i stan! Grattis resor!