“OK”

Kök: Mexikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Små portioner. Väntade nästan 45min. Ok mat men inget speciellt. Väldigt stökig och högljudd restaurang i övrigt

Datum för besöket: februari 2020
Tack 820camillaj
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 172)

Omdömet skrevs 20 november 2019 från mobil enhet

Vi hade fått Taco Taco rekommenderat och kom lätt dit med minibussen från vår utflykt. Stället var väl känt. Tack vare lågsäsong fick vi plats men det tog inte lång tid innan det blev fullt. Lite hög ljudvolym så det är inget ställe att gå till om man vill mysprata.
God mat med mycket smaker. Inte precis vanliga "taco på fredag".
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: november 2019
Tack Eppann
Omdömet skrevs 5 mars 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe med god mat. Rekomenderas. I området finna inte så många alternativ. Staden är inte så stor i övrigt

Datum för besöket: mars 2019
Tack oglaz
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Jättegod mat och dryck. En restaurang med härlig stämning.
Maten kom snabbt, och det smakade jättebra. Ett måste om man kommer till Monteverde.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Anders F
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Vi käkade på detta ställe jag och mina två kompisar! Vi beställde 5 prisvärda rätter och delade på och blev supermätta. Det var fullt när vi var där men stämningen var trevlig och maten god och billig.

Datum för besöket: januari 2018
Tack antonpalmer7

Resenärer som tittade på Taco Taco tittade också på

Santa Elena, Monteverde

Monteverde, provinsen Puntarenas

Besökt Taco Taco? Berätta vad du tyckte!