“Underbar mat och skön stämning”
Omdöme om Taco Taco

Taco Taco
Rankad som nr 7 av 52 Restauranger i Santa Elena
Kök: Mexikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Vi käkade på detta ställe jag och mina två kompisar! Vi beställde 5 prisvärda rätter och delade på och blev supermätta. Det var fullt när vi var där men stämningen var trevlig och maten god och billig.

Tack antonpalmer7

Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Det var ett trevligt ställe med väldigt trevlig personal. Maten kom snabbt och var god, kan tänka mig att gå tillbaka! Rimliga priser.

Tack idah842
Omdömet skrevs 8 februari 2017 från mobil enhet

Missa inte Taco Taco när du är i Monteverde! Dom har allt från fishtacos till friterade avocadotacos och olika typer av wraps. Dock ingen bira:). Prisvärt och ruggigt gott!

Tack Marcus B
Omdömet skrevs 23 mars 2016 från mobil enhet

Åt här 2 gånger. Buritto och tacos. Betydligt mer mat i burritosdn jämför med tacpn för samma pris. Maten var rätt god och priset var okej.

Tack Henri L
Omdömet skrevs 9 januari 2016 från mobil enhet

God mexikansk restaurang med bra priser. Åt en liten burrito med nachos och en väldigt stark sås, allt väldigt gott. Det är bra läge och de har en bra uteservering.

Tack RebeckaJohansson

Resenärer som tittade på Taco Taco tittade också på

Santa Elena, Monteverde
Monteverde, provinsen Puntarenas

Monteverde, provinsen Puntarenas

Santa Elena, Monteverde
Monteverde Cloud Forest Reserve, Monteverde

Besökt Taco Taco? Berätta vad du tyckte!