“Förmodligen byns populäraste restaurang”
Omdöme om Sabor Tico

Sabor Tico
Rankad som nr 5 av 52 Restauranger i Santa Elena
Kök: Costaricanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 21 november 2017

Jätteportioner av klassisk costaricansk mat. Gott och vällagat. Miljön är lite tråkig med lysrör och restaurangen ligger på,andra våningen i en typ av galleriaområde

Tack hbgjolu

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Maten var okej. Miljön var inte så speciell. Går nog inte tillbaka men avråder inte från att testa..

Tack idah842
Omdömet skrevs 17 februari 2017

God mat.Verkar vara äkta husmanskost av Costa Rica.Trevlig miljö.Prova hembygdens ägna ölsorter.Stekta grisköttet var riktigt gott.

Tack Geyza
Omdömet skrevs 16 mars 2015 från mobil enhet

Sabor tico är en restaurang som serverar lokal Costa Ricansk mat som är god och vällagad till ett bra pris.

Tack Sören A
Omdömet skrevs 8 januari 2015 från mobil enhet

Vi åt på Sabor Tico sista kvällen i Santa Elena. Maten var mycket god men det var mer folk än vad personalen kunde hantera. Värt ett besök för den goda matens skull!

Tack Natasha E

Resenärer som tittade på Sabor Tico tittade också på

Santa Elena, Monteverde

Monteverde Cloud Forest Reserve, Monteverde

Santa Elena, Monteverde
Monteverde, provinsen Puntarenas

Besökt Sabor Tico? Berätta vad du tyckte!