“Helt ok”

Kök: Costaricanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Maten var okej. Miljön var inte så speciell. Går nog inte tillbaka men avråder inte från att testa..

Tack Ida H

Omdömet skrevs 17 februari 2017

God mat.Verkar vara äkta husmanskost av Costa Rica.Trevlig miljö.Prova hembygdens ägna ölsorter.Stekta grisköttet var riktigt gott.

Tack Geyza
Omdömet skrevs 16 mars 2015 från mobil enhet

Sabor tico är en restaurang som serverar lokal Costa Ricansk mat som är god och vällagad till ett bra pris.

Tack Sören A
Omdömet skrevs 8 januari 2015 från mobil enhet

Vi åt på Sabor Tico sista kvällen i Santa Elena. Maten var mycket god men det var mer folk än vad personalen kunde hantera. Värt ett besök för den goda matens skull!

Tack Natasha E
Omdömet skrevs 19 februari 2013

Trevlig personal, god mat som är av det traditionella Tico slaget.
Testa Chalupasen, Arroz con Pollo eller Fajitas, de kan vi gå i god för redan i alla fall!
Billigt!

• Atmosfär
Tack eiica

Resenärer som tittade på Sabor Tico tittade också på

Santa Elena, Monteverde

Monteverde Cloud Forest Reserve, Monteverde
Santa Elena, Monteverde

Monteverde, provinsen Puntarenas

Besökt Sabor Tico? Berätta vad du tyckte!