“Mysigt!”

Tree House Restaurante & Cafe
Rankad som nr 13 av 53 Restauranger i Santa Elena
Kök: Costaricanskt, Peruanskt, Café
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 19 mars 2017

Tog bara en drink här på kvällen, men det är väldigt mysigt och känns som man sitter uppe i ett träd. De hade levande musik och vi dansade lite till och med.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Waticubuli

Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Rolig restaurang med stort träd i mitten och flera våningsplan. Finns hiss upp för rullstol. Vi käkade god pizza och burrito.
Bra öl sortiment och kaffe.
Bra service och god engelska på personalen. Fin utsikt mot gatan.

Datum för besöket: januari 2017
Tack BGJaxelius
Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

ett träd mitt i restaurangen är ingenting vanligt direkt. rolig upplevelse helt klart. tycker de är värt ett besök, men bara för en kaffe.

Datum för besöket: september 2016
Tack hanna K
Omdömet skrevs 9 januari 2016 från mobil enhet

Coolt ställe eftersom det är ett träd mitt i restaurangen och kronan är som ett tak. Dom har livemusik vilket är mysigt. Men det var alldeles för dyr mat för det som serverades. Väldigt turistigt ställe.

Datum för besöket: januari 2016
Tack RebeckaJohansson
Omdömet skrevs 30 december 2015 från mobil enhet

Ett ganska hemskt ställe. Så hög volym att det inte gick att konversera. Köket missade 3 ggr på att göra en kötträtt WD, biffen kom ut blodig flera gånger. Kyparen var mycket proffsig, men vad hjälper de när köket inte kan uppfylla kundernas önskan. Kommer inte besöka detta ställe igen, kan inte rekommendera det heller.

Datum för besöket: december 2015
Tack thomasp242

Resenärer som tittade på Tree House Restaurante & Cafe tittade också på

Santa Elena, Monteverde
Monteverde Cloud Forest Reserve, Monteverde

El Castillo, Arenal Volcano National Park

Besökt Tree House Restaurante & Cafe? Berätta vad du tyckte!