“Asså helt knockad. Så bra,”

The Social Unawatuna
Rankad som nr 5 av 165 Restauranger i Unawatuna
Kök: Lankesiskt
Bra för: Lokal mat
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Asså helt knockad. Så bra, å då menar jag världsklass. Tonfisken lätt stekt på kanterna var underbar och räkburgaren var helt fantastisk. Lägg till bra och trevlig service, dj med härlig lounge musik direkt på stranden med enkla möbler och ljus i palmerna... ja ni fattar. Något att minnas

Datum för besöket: februari 2020
Tack 163Nettisl

Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Bästa jag ätit under de 8 dar vi varit på sri lanka hittills. (Åt tonfisken) Snabb service, trevlig personal, bra barnstol och ligger fint vid havet. Ända minuset var att det var lite små portioner

Datum för besöket: januari 2020
Tack Iddde
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

God mat i mysig miljö
Denna kväll hade de problem med strömmen men klarade att fixa mat och musik ändå . Mest miljön som var plus. Lite coolt surfställe som var inne. Mycket selfie stuk. Maten ok men inget speciellt. Menyn begränsad- hade inte allt att erbjuda men tillräckligt. Trevlig service

Datum för besöket: december 2019
Tack P4776OKannat
Omdömet skrevs 24 december 2019 från mobil enhet

Grymt god mat i en riktigt skön setting direkt på stranden. Missa för allt i världen inte ”Trumps choice” - en räkburgare som verkligen levererar!

Datum för besöket: december 2019
Tack 411pernillah
Omdömet skrevs 2 mars 2019 från mobil enhet

Härligt ställe med bra personal.
Liten meny men välgjord!
Man sitter på stranden vilket ger en avkopplad känsla!

Datum för besöket: mars 2019
Tack jennye943
shehanthag2015, Owner på The Social Unawatuna, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2019

Hi Jenny,

Really glad u enjoyed the evening with us.

Enjot tripping SL!

Warm reagards from the team!

Resenärer som tittade på The Social Unawatuna tittade också på

Unawatuna, Galle District

Besökt The Social Unawatuna? Berätta vad du tyckte!